"Błędy to WIELKIE chwile!"
Dawid Neenan
POLIGON NEGOCJACYJNY to nowa generacja szkoleń, znacznie bardziej efektywna od typowych szkoleń warsztatowych. Najważniejsze cechy tego rozwiązania to zorientowanie nie na wiedzę ale na rozwijanie umiejętności poprzez praktyczne i intensywne działan...
szkolenie Negocjacje w formie Poligonu Negocjacyjnego realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
"Błędy to WIELKIE chwile!"
Dawid Neenan
POLIGON HANDLOWY to nowa generacja szkoleń, znacznie bardziej efektywna od typowych szkoleń warsztatowych. Najważniejsze cechy tego innowacyjnego rozwiązania to zorientowanie nie na wiedzę ale na rozwijanie umiejętności poprzez praktyczne i intensyw...
szkolenie Telemarketing w formie Poligonu Handlowego realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
"Błędy to WIELKIE chwile!"
Dawid Neenan
POLIGON HANDLOWY to nowa generacja szkoleń, znacznie bardziej efektywna od typowych szkoleń warsztatowych. Najważniejsze cechy tego innowacyjnego rozwiązania to zorientowanie nie na wiedzę ale na rozwijanie umiejętności poprzez praktyczne i intensyw...
szkolenie Sprzedaż w formie Poligonu Handlowego realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie przejąć inicjatywę, warto odpowiednio się...
szkolenie Windykacja wierzytelności – aspekt prawny i negocjacyjny realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Reklamacja i obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiecie, że reklamacja jest najbardziej pożądaną z form roszczenia praw konsumenckich?
Złożone reklamacje stanowią jedynie 4% w ogóle niezadowolonych klientów! 96% to skargi niezłożone, gdyż stopień reakcji klienta na niezadowolenie z usługi jest sprawą ...
szkolenie Reklamacje po nowelizacji realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne, by wywrzeć nacisk na sprzedającym. Jak przygotować przetarg, by uzyskać najlepsze oferty? szkolenie dostarcza wiedzy na temat zasad, technik i procedur negocjacji handlowych, kontekstu konkretnych negocjacji sprzedaży przedmiotów materialnych i złożonych usług, a także szczegółowych kwestii negocja...
szkolenie Negocjacje zakupowe realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Każdy menadżer spotyka się w codziennej pracy z koniecznością negocjowania – czy to w trakcie spotkań handlowych, gdzie warto wynegocjować jak najkorzystniejsze warunki dla firmy, czy w czasie rozmów z własnym przełożonym, czy też w przypadku, kiedy podwładny żąda podwyżki. Umiejętność przekonywania, generowania argumentów, zachowania dysta...
szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Proponowane szkolenie daje odpowiedź – jak zacząć? Gdzie szukać klientów i jak ich segmentować? Jak zebrać istotne informacje o kliencie? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? Jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem (tele...
szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Wiele firm oraz wiele osób prywatnych ma problem z odzyskiwaniem własnych pieniędzy za sprzedany towar lub wykonaną usługę w umówionym terminie. Trudno nam się upomnieć o nie a jeśli już to robimy kosztuje to nas bardzo dużo na poziomie własnych emocji. Czasem konsekwencją takiego zdarzenia jest zakończenie współpracy, co oczywiście nie je...
szkolenie Windykacja realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Skuteczność sprzedaży uwarunkowana jest umiejętnościami strategicznymi i zarządczymi szefa zespołu handlowców. Musi on umieć przeanalizować rynek, w jasny sposób wyznaczyć cele, a następnie wprowadzić ich realizację w życie dzięki dobrej motywacji swoich pracowników. Tego wszystkiego nauczysz się na naszym szkoleniu.
szkolenie Zarządzanie sprzedażą realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Komunikacja werbalna i niewerbalna są bardzo istotnymi elementami procesu sprzedaży. Jak utrzymywać inicjatywę w prowadzeniu rozmowy, jak umiejętnie uprzedzać obiekcje, jak zbierać istotne informacje oraz diagnozować potrzeby klienta? Jak wpływać na klienta poprzez odpowiedni dobór pytań i zwrotów, a także czystość mowy oraz jasność i zwięz...
szkolenie Komunikacja z klientem realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Jak przygotować się do negocjacji handlowych? Jak budować przewagę negocjacyjną? Kiedy i jak stosować argumenty? Jak radzić sobie z manipulacjami partnera negocjacji? Jak zakończyć negocjacje handlowe, by odnieść sukces? Jak stworzyć równowagę pomiędzy konkurencją, a współpracą w negocjacjach? Podczas szkolenia handlowcy zapoznają się z tec...
szkolenie Negocjacje handlowe realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Jak trafnie wybrać potencjalnych klientów? Jak zbierać informacje i jakie informacje zbierać, by maksymalizować efektywność sprzedaży telefonicznej? Jak zmotywować się do pracy telemarketingowej? Jak tworzyć pozytywną atmosferę i budować relacje w rozmowie telefonicznej? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund ro...
szkolenie Telemarketing realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Badania Gartner Group wskazują na to, że tylko 10% klientów jest traconych, ponieważ konkurencja proponuje obiektywnie coś lepszego. Ponad 70% klientów odchodzi do konkurencji, ponieważ dostawca nie poświęca im wystarczającej uwagi. Koszt pozyskania nowego klienta jest od 8 do 10 razy wyższy od utrzymania przy sobie aktualnego klienta. szk...
szkolenie Profesjonalna obsługa klienta realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.
Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Proponowane szkolenie daje odpowiedź – jak zacząć? Gdzie szukać klientów i jak ich segmentować? Jak zebrać istotne informacje o kliencie? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? Jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem (tele...
szkolenie Skuteczna sprzedaż realizowane jest w wersji zamkniętej (dla uczestników z jednej instytucji) lub w wersji indywidualnej.