WITAMY W FIRMIE SZKOLENIOWEJ BIZNES EDUKATOR
Jeśli szukasz wsparcia w realizacji swoich celów biznesowych i indywidualnych to świetnie trafiłeś! Dla nas szkolenia są inwestycją, więc powinny przynosić efekty. Aby tak się działo wszystko co robimy podporządkowujemy temu założeniu. Zapoznaj się z naszym podejściem i z wartościami, jeśli są Ci bliskie - zapraszam do współpracy szkoleniowej lub na początek do rozmowy 🙂
Piotr Kądzielski-Zysk
Prezes zarządu, trener
FIRMA SZKOLENIOWA BIZNES EDUKATOR – MISJA I NACZELNE WARTOŚCI
Rozwijaj się i wygrywaj
podnosimy skuteczność działania zespołów i jednostek poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań szkoleniowych.
- „ROZWIJAJ SIĘ” – pracuj nad sobą, poszerzaj swoje kompetencje, umiejętności, ucz się nowej wiedzy, poznawaj i wzmacniaj swój potencjał, modeluj swoją postawę. To wszystko odnosi się do Ciebie jako jednostki ale też do organizacji i zespołu jaki tworzysz, jakiego jesteś częścią. Rozwijać się możesz na wiele sposobów – czytając książki, podróżując, studiując, a także biorąc udział w szkoleniach, do czego z radością Cię zachęcamy.
- „WYGRYWAJ” – wykorzystaj to w czym się wyszkoliłeś, czego się nauczyłeś do osiągnięcia swoich celów, do zdobycia tego co ważne dla Ciebie i Twojej organizacji. Może jest to wejście na nowy rynek, wprowadzenie nowego produktu, awans, zwiększenie sprzedaży, zbudowanie relacji, zawarcie nowego kontraktu, itd. A więc Wygrywać to znaczy skutecznie działać aby realizować swoje plany.
Skup się na tym co dla Ciebie ważne, wykorzystaj nasze wsparcie i wygraj to!
Wartości naszej firmy szkoleniowej
Skuteczność i efektywność
to co robimy musi mieć sens, na końcu naszej wspólnej pracy musi pojawić się wyższa skuteczność Twojego działania lub działania Twojego zespołu, mają się pojawić efekty. Tylko dzięki temu jesteś w stanie wygrywać, czyli realizować swoje cele i cele organizacji. Za to tak naprawdę płacisz.
Innowacyjność i nowoczesność
aby szkolenia były efektywne i skuteczne należy wykorzystać nowoczesne rozwiązania, metody i narzędzia. Od kilkunastu lat tworzymy swoje unikalne know how szkoleniowe oraz wybieramy zewnętrzne sprawdzone rozwiązania w zakresie realizacji szkoleń i całego procesu.
Relacje i Rozwój
wierzymy, że jakość relacji międzyludzkich jest kluczowa dla odniesienia sukcesu w każdym obszarze – w sprzedaży, w zarządzaniu, w obsłudze klienta, negocjacjach, itd. Wszędzie tam relacje mają decydujący wpływ na wynik naszego działania. Pamiętaj również o relacjach z samym sobą – ich jakość pokaże Ci właściwy kierunek pracy rozwojowej.
JAKIE SZKOLENIA I INNE DZIAŁANIA MOŻEMY DLA CIEBIE PRZEPROWADZIĆ
W ramach realizowanych przez nas usług prowadzimy:
- Szkolenia warsztatowe w 9 obszarach merytorycznych w formule szkoleń otwartych i zamkniętych
- Szkolenia nowej generacji – Poligon Handlowy, Poligon Prezentacyjny, Poligon Negocjacyjny, Poligon Menedżerski
- Szkolenia indywidualne
- Coachingi bezpośrednie i zdalne (telefoniczne i przez skype)
- Doradztwo i konsulting np. opracowanie standardów obsługi klienta, procesu sprzedaży
- Audyty oraz badania DC/AC, badania kompetencji, badania tajemniczego klienta
Szkolenia
handlowe
Szkolenia
z negocjacji
Szkolenia
z prezentacji
Szkolenia
z zarządzania ludźmi
Szkolenia
rozwojowe
Szkolenia
z HR
Szkolenia z komunikacji
i dla zespołów
Szkolenia
z marketingu
Szkolenia
eksperckie twarde
POZNAJ NAS BLIŻEJ, CZYLI JAKIE ATUTY I OSIĄGNIĘCIA MA NASZA FIRMA SZKOLENIOWA
DOŚWIADCZENIE
działamy na rynku od 2000 roku, na początku pod marką Akademii Rozwoju Victoria Training, a od 2004 jako Biznes Edukator. Przeszkoliliśmy już ponad 25 tys. osób na różnych szkoleniach biznesowych i rozwojowych.
SZEROKI ZAKRES SZKOLEŃ I DORADZTWA
prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte pogrupowane w 9 kategoriach merytorycznych (szkolenia handlowe, negocjacyjne, rozwojowe, komunikacyjne, z zarządzania, marketingowe, prezentacyjne, HR, twarde) uzupełnione o coachingi, doradztwo, audyty, badania AC/DC.
DOŚWIADCZONA KADRA EKSPERTÓW
w naszym zespole znajdziesz ponad 20 szkoleniowców, coachów, konsultantów z różnym wykształceniem profilowym i zawsze z praktycznym doświadczeniem – szkoleniowym i biznesowym.
SZKOLENIA NOWEJ GENERACJI
interaktywne szkolenia warsztatowe „skrojone” pod potrzeby klienta prowadzimy od samego początku, natomiast od kilku lat wdrażamy z powodzeniem szkolenia nowej generacji: Poligon Handlowy, Poligon Negocjacyjny, Prezentacyjny i Menedżerski.
CYKLE SZKOLENIOWE I NARZĘDZIA WZMACNIAJĄCE
aby uzyskać optymalny efekt ze szkoleń wykorzystujemy odpowiednio skonstruowane cykle szkoleniowe wzmocnione przez narzędzia takie jak: raporty indywidualne, zadania poszkoleniowe, ankiety, testy i formularze badawcze, zeszyty ćwiczeń, itd.
WYSOKA JAKOŚĆ SZKOLEŃ
jej potwierdzeniem są zadowoleni klienci (patrz referencje szkoleniowe), certyfikat Standard Usługi Szkoleniowej nadawanej przez PIFS, a także niezależne oceny: jesteśmy dwukrotnym laureatem Certyfikatu Organizator Szkoleń Najwyższej Jakości oraz tytułu Firma Szkoleniowa Roku (2013 i 2014).
SZKOLENIA OTWARTE
Szkolenia otwarte organizujemy z ok. 40 tematów. Wszystkie szkolenia prowadzimy w naszym Centrum Szkoleniowym na Żoliborzu – 6 klimatycznych i dobrze wyposażonych sal szkoleniowych, świetny dojazd, strefa bezpłatnego parkowania, catering w znanej żoliborskiej restauracji „Żywiciel”. Skorzystaj z grafiku szkoleń otwartych i wybierz najlepsze dla siebie szkolenie. Poniżej prezentujemy najciekawsze szkolenia otwarte z wykorzystaniem cyklu szkoleniowego i dodatkowych działań okołoszkoleniowych.
NASZE CENTRUM SZKOLENIOWE
KILKA SŁÓW O NASZYM CENTRUM SZKOLENIOWYM
Nasze Sale Szkoleniowe zlokalizowane są w doskonałym miejscu w Warszawie – tylko 10 metrów od przystanku tramwajowego Pl. Inwalidów i 8 minut od stacji metro Pl. Wilsona, możesz więc zostawić swoje auto w dogodnym dla Ciebie punkcie komunikacyjnym w Warszawie i dojechać do nas w szybki i sprawny sposób tramwajem.
NASZ ZESPÓŁ SZKOLENIOWCÓW
Piotr Kądzielski-Zysk
Piotr Kądzielski-Zysk
Prezes zarządu firmy Biznes Edukator/ Trener
O sobie:
W każdym prowadzonym przeze mnie szkoleniu łączę wiedzę biznesową z podejściem humanistycznym. Ważne jest dla mnie to, by uczestnicy przekraczali swoje bariery wewnętrzne i dążyli do usprawnienia własnego funkcjonowania. Dużą satysfakcję sprawia mi praca z osobami nastawionymi na osiąganie celów. Podczas prowadzonych szkoleń buduję partnerska atmosferę.
Opinie o trenerze:
Wysokie kompetencje merytoryczne trenera, jego ogromne zaangażowanie w trakcie szkolenia, ciekawy sposób prezentacji tematu oraz wrodzone umiejętności interpersonalne sprawiają, że uczestnicy z uwagą przyjmują przekazywaną wiedzę, chętnie zabierają głos w trakcie szkolenia oraz z niezwykłym entuzjazmem realizują różne zadania i gry zespołowe doskonalące warsztat pracy.
Pan Piotr wykazał się naprawdę imponującą wiedzą handlową oraz niesamowitymi zdolnościami dydaktycznymi. Umiejętności handlowe, jakie udało mi się zobaczyć podczas symulacji rozmów handlowych wprowadziły mnie w osłupienie!!!
Kompetentny człowiek, potrafiący nawiązać kontakt z uczestnikami. Nie po raz pierwszy wykazał się dużymi umiejętnościami w swoim fachu.
Piotr jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Produkcji: Kierunek Zarządzanie i Marketing.
Prezes zarządu i większościowy udziałowiec firmy Biznes Edukator Sp. z o.o., udziałowiec i członek zarządu firmy Biznes Event Sp. z o.o., Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak Konsmetal S.A. , ATI Software , Asseco. Założyciel portalu www.mentori.pl, autor nowej generacji szkoleń jak Poligon Handlowy, Poligon Prezentacyjny, Poligon Menedżerski, Poligon Negocjacyjny, Akcelerator Sprzedaży, Akcelerator Biznesu i Akcelerator Rozwoju oraz gier Szkoleniowych jak: „Centrum Kryzysowe”, „Synergia Zespołu”, „Wygraj z Konkurencją”, „Trzęsienie Ziemi”, „Walka Plemion”. Specjalizuje się z tworzeniu nowych metod, rozwiązań i narzędzi szkoleniowych.
Piotr jest trenerem biznesu i rozwoju osobistego z ponad 16 letnim doświadczeniem. Główne specjalizacje trenerskie Piotra to:
- Sprzedaż,
- Negocjacje,
- Zarządzanie i przywództwo.
Uwielbia wyznania i sytuacje bez wyjścia z których łatwo znajduje rozwiązania. Poza pracą angażuję się w liczne sporty wymagające dużego wysiłku fizycznego. Lubi zmęczyć się chodząc po górach lub uprawiając wspinaczkę.
Tomasz Zegarski
Tomasz Zegarski
Trener biznesu
Opinia o trenerze:
To po prostu osobowość, która skłania do działania i zaraża entuzjazmem. Największą jego siłą jest jednak indywidualne podejście do osoby, oraz nade wszystko: wiarygodność! Jego kompetencje merytoryczne i pedagogiczne oceniam bardzo wysoko
Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich sektorach jak: edukacja, prasa, motoryzacja i dyplomacja (Ambasada Polski w Szwajcarii!). Pracując w działach handlowych, HR oraz PR odpowiadał za właściwą komunikację, dress code, savoir-vivre oraz rozwój kariery zawodowej pracowników Firm.
Jest trenerem biznesu i rozwoju osobistego z ponad 12 letnim doświadczeniem w organizacji szkoleń z umiejętności miękkich. Główne specjalizacje trenerskie Tomka to:
- Komunikacja,
- Obsługa klienta,
- Savoir-vivre w biznesie.
Prywatnie miłośnik „podróży w nieznane”, posiada talent wokalno – taneczny (śpiewał i tańczył w musicalu „Metro”) czasem też lubi pościągać się na torze wyścigowym.
Dorota Strzelec
Dorota Strzelec
Dorota Strzelec
Psycholog, konsultant ds. zarządzania kadrami, trener
Magister Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie (specjalność – doradztwo zawodowe), ukończyła także studia w zakresie Zarządzanie Kadrami, studia podyplomowe z Psychologii Kryzysu i Interwencji Kryzysowej oraz szkolenie z Coachingu Kryzysowego akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne.
Posiada 20-letnie doświadczenie w branży doradczej – była konsultantem w międzynarodowej kancelarii prawnej oraz konsultantem i dyrektorem w agencji doradztwa personalnego w Warszawie. Współpracuje też z prywatną poradnią psychologiczną. W trakcie swojej kariery miała okazję pracować dla kilkuset firm – międzynarodowych korporacji, polskich firm rodzinnych a także administracji państwowej i sektora publicznego. Wspierała też swoją wiedzą ekspercką izby gospodarcze i stowarzyszenia branżowe.
Prowadziła projekty rekrutacyjne oraz programy outplacement dla specjalistów i kadry kierowniczej, doradzała międzynarodowym firmom w zakresie doskonalenia procedur zarządzania i dostosowania polityki personalnej do wymogów polskiego prawa, zarządzania zmianą i komunikowania zmian w procesach restrukturyzacji i zwolnień grupowych, ochrony danych osobowych w procesach HR. W ostatnich latach była zaangażowana w realizację wielu projektów dotyczących kształtowania właściwych relacji pracowniczych oraz zapobiegania nierównemu traktowaniu i mobbingowi poprzez opracowywanie procedur wewnętrznych, szkolenia dla pracowników i menedżerów, audyty relacji w zespole, udział w komisjach prowadzących postępowania wyjaśniające, planowanie działań naprawczych, specjalistyczne warsztaty dla wewnętrznych komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.
Opracowała wiele autorskich programów szkoleń bazujących na własnym doświadczeniu oraz unikalnej kombinacji wiedzy z zakresu zarządzania kadrami, psychologii i prawa pracy. Jest prelegentem wielu seminariów i konferencji oraz autorką publikacji w prasie branżowej i portalach internetowych. Pracuje w jęz. polskim i angielskim.
Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem – główne specjalizacje to:
- Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi (m.in. warsztaty dla komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania)
- Ochrona danych osobowych – reforma RODO w dziale kadr
- Zarządzanie kadrami (m.in. rekrutacja i selekcja, Employer Branding, systemy wynagradzania, motywowanie płacowe i pozapłacowe, trudne rozmowy z pracownikami)
- Umiejętności menedżerskie (m.in. zarządzam po praz pierwszy, motywowanie i rozwój pracowników, komunikacja i rozwiązywanie konfliktów, oceny okresowe)
- Prawo pracy
Magdalena Guillet
Magdalena Guillet
Ekspert z zakresu zarządzania ludźmi oraz HR
Opinie o trenerze:
Duże doświadczenie praktyczne, liczne odnośniki do sytuacji realnych, dobra komunikacja, wykłady zrozumiałe.
Trener jest najwyższej klasy profesjonalistą z bardzo dużym doświadczeniem. Rewelacyjnie zostały przedstawione materiały. Pani Magda jest osobą otwartą, potrafi słuchać innych i potrafiącą przekazać wiedzę.
Absolwentka filologii polskiej studiów doktoranckich na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Ukończyła liczne kursy i szkolenia: Zarządzanie dla dyrektorów MSP (Cegos S.A. Paryż, Międzynarodowa Szkoła Trenerów i Konsultantów ( Paryż, Manchester) Cegos S.A., Współczesny menedżer (Paryż) cykl szkoleń obejmujący główne umiejętności menedżerskie oraz procesy zarządcze przedsiębiorstwa, Zarządzanie projektem Prince 2 Altkom Akademia.
Była pracownikiem naukowym w CNRS Paris – francuska Akademia Naukowa oraz wprowadzała na polski rynek zachodnie firmy od stadium wykonalności przez założenie spółki, rekrutację pracowników, asystę w urzędach itd. Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w takich firmach jak: ECCO Personal Services firmy pracy czasowej (obecnie ADECCO), Carrefour Polska (Dyrektor HR ), Cegos Polska (Dyrektor Generalny). Zajmowała stanowisko Wiceprezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz szefa komisji ds. jakości usług szkoleniowych. Magda od 2009 roku prowadzi zajęcia z zakresu Zarzadzania Zmianą w organizacji w Wyższej Szkole Prawa i Handlu im. R. Łazarskiego w Warszawie.
Magda jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą z ponad 18 letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów szkoleniowych i doradczych. Główne specjalizacje trenerskie Magdy to:
- Rekrutacja i selekcja,
- Ocena okresowa,
- Zarządzanie ludźmi i motywowanie,
- Nowoczesne metody budowania zespołu,
- Zarządzanie stresem.
Izabella Gielnicka
Izabella Gielnicka
Trener biznesu / doradcą w zakresie zarządzania
Trener o sobie:
Dla mnie jako dla trenera jest ważne aby ciągle się rozwijać, a przez to pomagać w rozwoju tym, którzy chcą. Kwestia zaangażowania jest tak samo ważna dla trenera jak i dla potencjalnych uczestników szkoleń. Motta którymi kieruję się w życiu zawodowym:
- Nic nie muszę, dużo chcę;
- Jeśli będę mogła przewidzieć pytania i reakcje uczestników to przestanę być trenerem.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją organizacja i zarządzanie. Uczestniczki licznych kursów doskonalących kompetencje trenerskie.
Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, Dyrektor rozwojowy WIAB, wykładowca na podyplomowych studiach z zakresu PR i zarządzania personelem w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania; autorka licznych badań, kwerend i audytów związanych z komunikacją i kulturą organizacyjną – współautorka metodologii związanej z audytem kulturowym w organizacji. Autorka książki z zakresu kultury organizacyjnej: „Firma to ja, firma to my” i współautorka książki dotyczącej PR w sytuacjach kryzysowych, nagrodzonej przez Ministra Infrastruktury. Współautorka książki „Kultura organizacyjna w zarządzaniu” – rozdziały nt. polityki personalnej, komunikacji wewnętrznej i PR.
Doświadczony Trener Biznesu z ponad 15 letnim doświadczeniem w organizacji szkoleń. Główne specjalizacje trenera to:
- Zarządzanie ludźmi w organizacji,
- Komunikacja,
- Umiejętności osobiste.
Podróże po Polsce i świecie to jej pasja. Na swoje wyprawy wybiera najmniej uczęszczane zakątki. Szczególnie lubi zwiedzać różnego typu obiekty sakralne – co niewątpliwie związane jest z jej zamiłowaniem do religioznawstwa.
Beata Martynowicz-Kot
Beata Martynowicz-Kot
Trener
Opinia o trenerze:
Ma w sobie ogromne pokłady pozytywnej energii, swoim uśmiechem zaraża absolutnie każdego. Jest niesamowicie otwarta, błyskawicznie nawiązuje relacje i MOTYWUJE! Do każdego omawianego zagadnienia przytacza mnóstwo przykładów. Wiedza którą przekazuje jest bardzo praktyczna i pożyteczna. Ekspert jakich mało
Magister Romanistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Absolwentka Uniwersytetu w Lille we Francji kierunek: Zarządzanie Przedsiębiorstwami. Ukończyła podyplomowe Studia na Akademii Górniczo – Hutniczej, Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Ekonomicznej i Politechnice Krakowskiej. Uczestniczka licznych kursów i szkoleń z obszarów w których jest ekspertem. (Mark&Lukcas – szkolenie Szkoleniowców, Trening dla Trenerów, Trening Doskonalenia Predyspozycji, szkolenie dla Trenerów Wewnętrznych, Ecole 5 Axes (certyfikowany trener wewnętrzny Grupy VALEO), Kurs Trenerów Zarządzania, Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, Qualification of Transaction Analysis 101 Instructor, Institute of Transactional Analysis, Cambridge.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując przez kilka lat w dziale personalnym międzynarodowej firmy o profilu produkcyjnym VALEO Autosystemy Sp. z o. o.. Prowadzi zajęcia dla studentów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
Trener z ponad 10 letnim doświadczeniem w organizacji szkoleń z zakresu:
- Zarządzania dla managerów i liderów produkcji,
- Negocjacji zakupowych,
- Negocjacji handlowych,
- Skutecznej sprzedaży,
- Efektywnej Komunikacji.
Prywatnie miłośniczka teatru, długich, wieczornych dyskusji z przyjaciółmi i … kota Mietka.
Katarzyna Skwierczyńska
Katarzyna Skwierczyńska
Trener
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem we wszechstronnej obsłudze prawnej podmiotów publicznych, klientów indywidualnych, jak również podmiotów gospodarczych oraz organizacji pozarządowych.
Doktorantka Instytutu Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie- dysertacja doktorska z zakresu prawa karnego w zamówieniach publicznych, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego- studia podyplomowe z zamówień publicznych, Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Siedlcach, Wydział Ekonomii i Zarządzania, kierunek: administracja publiczna, Ponadto absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Pedagogiczny, studia podyplomowe w zakresie pedagogiki dla nauczycieli bez przygotowania pedagogicznego.
Prowadzi Doradztwo Prawne, w ramach którego współpracuje z pracownikami naukowymi i wybitnymi specjalistami z zakresu różnych dziedzin prawa oraz z wiodącymi na polskim rynku kancelariami prawnymi i organizacjami pozarządowymi. Specjalizuje się w sprawach z zakresu zamówień publicznych, prawie karnym, oraz postępowaniu administracyjnym. Dodatkowo posiada doświadczenie w sprawach z zakresu szeroko pojętego prawa cywilnego, w tym w szczególności prawa pracy, prawa gospodarczego, prawa handlowego i prawa budowlanego oraz prawa autorskiego i prasowego.
Główne specjalizacje trenerskie Katarzyny to:
- Prawo Zamówień Publicznych;
- Umowy w obrocie gospodarczym;
- Ochrona danych osobowych;
- Kursy dla kierowników i managerów;
- Prawo pracy;
- Postępowanie administracyjne.
Certyfikaty:
- Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń- warsztatów dla managerów – „Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu. Zarządzanie przez wartości. Kodeksy etyczne”.
Agata Janiszewska-Skowron
Agata Janiszewska-Skowron
Trener / Doradca prawny
Absolwentka studiów magisterskich z zakresu Prawa Pracy oraz studiów doktoranckich z prawa Unii Europejskiej na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyła również Studia Podyplomowe „Integracja Europejska” na Uniwersytecie Saarlandzkim w Saarbrucken o specjalizacji: Prawo Unii Europejskiej. Aktualnie w trakcie Studiów MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Doświadczenie dydaktyczne zdobywała prowadząc wykłady z prawoznawstwa, konstytucyjnych organów państwowych oraz z prawa UE m.in. w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowa w Gorzowie Wlkp, AHE Łódź oraz na Polskim Uniwersytecie Wirtualnym. W Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP przez kilka lat uczestniczyła we wdrażaniu projektów finansowanych z UE, oraz projektowaniu i współpracy z partnerami niemieckimi w ramach LdV i PNWM.
Jako trener specjalizuje się w organizacji szkoleń i doradztwie z zakresu:
- Prawa wspólnotowego,
- Polskiego prawa administracyjnego,
- Prawa pracy,
- Umów cywilnoprawnych,
- Prawa gospodarczego.
Jest fundatorem i członkiem zarządu Fundacji charytatywnej INVIGO. Interesuje się sportami górskimi, a także historią II wojny światowej.
Małgorzata Bieda
Małgorzata Bieda
Trener / Konsultant / Praktyk Archiwista / Prawnik
Pani Małgorzata jest magistrem prawa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Zdobyła uprawnienia archiwistyczne I i II stopnia. Ponadto posiada Świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia Biura Rachunkowego i poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych. Jest członkinią Stowarzyszenia Archiwistów Polskich.
Jest konsultantką w dziedzinie archiwistyki na portalu internetowym www.archiwistyka.pl.
Jest doświadczonym Urzędnikiem Służby Cywilnej (tytuł nadany zgodnie z Ustawą o Służbie Cywilnej). Obecnie zajmuje stanowisko kierownika Oddziału ds. Archiwum, ponadto pełni funkcję Koordynatora Czynności Kancelaryjnych i jest członkinią Zespołu Wdrożeniowego Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Do jej obowiązków należy wydawanie koncesji na prowadzenie archiwów prywatnych i ich kontrola.
Na jej kilkunastoletnie doświadczenie trenerskie składa się doradzanie i instruktaż dla pracowników Urzędu oraz przeprowadzenie ponad 100 szkoleń dla urzędów, instytucji państwowych, edukacyjnych, stowarzyszeń i firm prywatnych.
Jest wykładowcą na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej – studia podyplomowe „Tradycyjne i elektroniczne zarządzanie dokumentami”, występuje jako prelegent na konferencjach.
Główne specjalizacje trenerskie pani Małgorzaty:
- Elektroniczny obieg dokumentacji;
- Archiwizacja dokumentacji;
- Instrukcja kancelaryjna;
- Archiwizacja dokumentacji z projektów unijnych;
- Stosowanie normatywów kancelaryjno-archiwalnych w podmiocie.
Jest autorką książki „Zasady zarządzania dokumentacją w administracji publicznej. Kwalifikowanie, obieg, archiwizowanie”, opracowań i publikacji na podstawie materiałów archiwalnych oraz opracowań normatywów kancelaryjno-archiwalnych.
Ewa Krzykowska
Ewa Krzykowska
Trener / Doradca / Ekspert do oceny projektów dofinansowanych z UE / Koordynator Projektów
Tematyka funduszy jest dla niej codziennością, ponieważ funkcjonuje w niej od początku pojawienia się dotacji unijnych w Polsce. Szerokie spektrum wiedzy i umiejętności praktycznych, jakie posiada, pozwala spojrzeć na realizowany projekt zarówno z perspektywy beneficjenta, jak i instytucji zarządzającej, co sprzyja zapobieganiu i rozwiązaniu problemów pojawiających się w czasie trwania projektu.
Opinie o trenerze
Uczestnicy szkoleń oceniają prowadzone przez panią Ewę Krzykowską szkolenia jako stojące na bardzo wysokim poziomie. Wiedza przekazywana jest im w dostępny i zrozumiały sposób. Żadne pytanie zadane w trakcie szkolenia nie pozostaje bez odpowiedzi.
Uczestnicy podkreślali, iż najbardziej podobało im się częste ilustrowanie treści wykładu zastosowaniem teorii w praktyce, podawanie wyjątków od zasady oraz prezentowanie konkretnych przykładów z zastosowaniem omawianych regulacji prawnych.
Pani Ewa zdobyła tytuł magistra ekonomii w SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe z zakres Integracji Europejskiej oraz z wyróżnieniem Podyplomowe Studium Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego na Uniwersytecie Warszawskim.
Prowadzi doradztwo z zakresu zarządzania, przedsiębiorczości oraz całokształtu działań związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów dofinansowanych z UE. Od 2010 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Ekspertów i Asesorów Funduszy Unii Europejskiej.
Ewa Krzykowska to trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń o tematyce unijnej (w tym na zlecenie MRR i PARP), biznesowej, eksportowej i rozwoju firm.
Jest autorką licznych artykułów prasowych o tematyce biznesowej i unijnej. Ponadto stworzyła wiele strategii rozwoju miast i gmin.
Pani Ewa otrzymała Akredytację KFE IV stopnia będącą najwyższym wyróżnieniem w ramach Education and Accreditation Program European Funds Advisor otrzymywanym za szczególne osiągnięcia na rzecz funduszy europejskich i rozwoju Programu KFE. Dzięki temu może posługiwać się tytułem Ekspert Education and Accreditation Program European Funds Advisor – Ekspert Instytutu Konsultantów Europejskich.
REFERENCJE FIRMY SZKOLENIOWEJ BIZNES EDUKATOR
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.