Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie sprzedażą?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie sprzedażą | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

 

Skuteczność sprzedaży uwarunkowana jest umiejętnościami strategicznymi i zarządczymi menadżera zespołu. Powinien on potrafić przeanalizować rynek, w jasny sposób wyznaczyć cele, a następnie wprowadzić ich realizację w życie, wszystko dzięki dobrej motywacji swoich pracowników. Tego właśnie nauczysz się na organizowanym przez nas szkoleniu.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Dyrektorów handlowych;
  • Menedżerów / kierowników działów sprzedaży;
  • Właścicieli / prezesów małych firm;
  • Osoby, które zarządzają sprzedażą lub planują rozwój swojej kariery w tym kierunku;

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie sprzedażą przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie sprzedażą. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie sprzedażą, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Zarządzanie sprzedażą poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie sprzedażą.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie sprzedażą

 

forma szkolenia zarządzanie sprzedażą szkolenie zarządzanie sprzedażą  prowadzone jest  w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia zarządzanie sprzedażą

STRATEGIA ZARZĄDZANIA PRZEZ CELE A DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA

moduł 1 – Wyzwania menedżera sprzedaży w dzisiejszym świecie biznesu
  • Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
  • Menedżer sprzedaży w świecie VUCA
  • Model WOW (Wartość/Odpowiedzialność/Wiarygodność)
  • Największe wyzwania stojące przed menedżerami w obszarze zarządzania sprzedażą
  • Czynniki mające największy wpływ na zarządzanie sprzedażą w dzisiejszym świecie biznesu

JA I MÓJ ZESPÓŁ

moduł 2- Zarządzanie sprzedażą – od analizy i strategii do sprzedaży
  • Strategia sprzedażowa (elementy składowe; status quo; skąd dokąd?)
  • Strategia działania vs cele sprzedażowe
  • Moi klienci (ich potrzeby i oczekiwania)
  • Analiza SWOT – TOWS
  • Analiza rynku (konkurencja, sojusznicy)
  • Lejek sprzedażowy

MOTYWACJA

moduł 3 – Narzędzia w służbie menedżera sprzedaży – efektywność działań
  • Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
  • Matryca celów
  • Koło biznesu
  • Matryca klientów

BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

moduł 4 – Motywowanie i zarządzanie sytuacyjne
  • Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
  • Dopasowanie własnego stylu zarządzania do etapu rozwoju pracownika (zwiększenie odpowiedzialności handlowca za efekty sprzedażowe)
  • Zachowania efektywne i nieefektywne w czterech stylach zarządzania (dobór odpowiednich narzędzi – instruktaż, działania wspierające, delegowanie)
  • Siła autonomii w motywacji (Edward Deci, Daniel Pink)
  • Matryca Działania-Rezultaty
  • Strategie menedżerskie

ANALIZA W SŁUŻBIE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

moduł 5 – Rozwój zespołu sprzedażowego
  • Elementy coachingu w codziennej pracy z handlowcami
  • Rozmowy indywidualne (planujące/kontraktujące, motywujące, monitorujące)
  • Narzędzia rozwojowe (informacja zwrotna, konstruktywna krytyka, FUKO, SZW)
  • Symulacje rozmów z wykorzystaniem poznanych modeli i narzędzi

PO PIERWSZE SPRZEDAŻ

moduł 6 – Podsumowanie szkolenia
  • Sesja pytań
  • Wnioski uczestników
  • Ewaluacja szkolenia
  • Rozdanie dyplomów

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie sprzedażą

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów