Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie sprzedażą | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Skuteczność sprzedaży uwarunkowana jest umiejętnościami strategicznymi i zarządczymi menadżera zespołu. Powinien on potrafić przeanalizować rynek, w jasny sposób wyznaczyć cele, a następnie wprowadzić ich realizację w życie, wszystko dzięki dobrej motywacji swoich pracowników. Tego właśnie nauczysz się na organizowanym przez nas szkoleniu.
Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Dyrektorów handlowych;
- Menedżerów / kierowników działów sprzedaży;
- Właścicieli / prezesów małych firm;
- Osoby, które zarządzają sprzedażą lub planują rozwój swojej kariery w tym kierunku;
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie sprzedażą
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia zarządzanie sprzedażą
STRATEGIA ZARZĄDZANIA PRZEZ CELE A DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA
moduł 1 – Wyzwania menedżera sprzedaży w dzisiejszym świecie biznesu
- Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
- Menedżer sprzedaży w świecie VUCA
- Model WOW (Wartość/Odpowiedzialność/Wiarygodność)
- Największe wyzwania stojące przed menedżerami w obszarze zarządzania sprzedażą
- Czynniki mające największy wpływ na zarządzanie sprzedażą w dzisiejszym świecie biznesu
JA I MÓJ ZESPÓŁ
moduł 2- Zarządzanie sprzedażą – od analizy i strategii do sprzedaży
- Strategia sprzedażowa (elementy składowe; status quo; skąd dokąd?)
- Strategia działania vs cele sprzedażowe
- Moi klienci (ich potrzeby i oczekiwania)
- Analiza SWOT – TOWS
- Analiza rynku (konkurencja, sojusznicy)
- Lejek sprzedażowy
MOTYWACJA
moduł 3 – Narzędzia w służbie menedżera sprzedaży – efektywność działań
- Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
- Matryca celów
- Koło biznesu
- Matryca klientów
BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ
moduł 4 – Motywowanie i zarządzanie sytuacyjne
- Projekt praktyczny (gra szkoleniowa)
- Dopasowanie własnego stylu zarządzania do etapu rozwoju pracownika (zwiększenie odpowiedzialności handlowca za efekty sprzedażowe)
- Zachowania efektywne i nieefektywne w czterech stylach zarządzania (dobór odpowiednich narzędzi – instruktaż, działania wspierające, delegowanie)
- Siła autonomii w motywacji (Edward Deci, Daniel Pink)
- Matryca Działania-Rezultaty
- Strategie menedżerskie
ANALIZA W SŁUŻBIE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ
moduł 5 – Rozwój zespołu sprzedażowego
- Elementy coachingu w codziennej pracy z handlowcami
- Rozmowy indywidualne (planujące/kontraktujące, motywujące, monitorujące)
- Narzędzia rozwojowe (informacja zwrotna, konstruktywna krytyka, FUKO, SZW)
- Symulacje rozmów z wykorzystaniem poznanych modeli i narzędzi
PO PIERWSZE SPRZEDAŻ
moduł 6 – Podsumowanie szkolenia
- Sesja pytań
- Wnioski uczestników
- Ewaluacja szkolenia
- Rozdanie dyplomów
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie sprzedażą
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc