Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi?

 

Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 17.12.2018 - 18.12.2018
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi

Kogo zapraszamy na Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie projektami marketingowymi.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Forma szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi prowadzone jest  w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem portfelem produktów, wprowadzaniem nowych do oferty oraz przekrojowym patrzeniem na zarządzany biznes. Szkolenie poprowadzi aktywny praktyk marketingu, z wieloma sukcesami w tym obszarze. Istotą szkolenia jest przekazanie praktycznych wskazówek i narzędzi pomocnych w codziennej pracy z produktami.

Szkolenie umożliwia rozwój kluczowych umiejętności takich jak:

  •  Myślenie strategiczne i budowanie strategii marketingowej
  • Zarządzanie produktem w kontekście całego portfela i celów stawianych przez przedsiębiorstwo,
  • Wzmocnienie umiejętności analizowania danych związanych z produktami,
  • Zrozumienie procesu i efektywna analiza akcji promocyjnej.
  • Umiejętność formułowania skutecznych komunikatów marketingowych

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie zorganizowane jest w formie procesowego poznawania i ćwiczenia kolejnych zagadnień w postaci warsztatów. Każdy blok tematyczny rozpoczyna krótkie przedstawienie definicji w postacie case studies i praktycznych przykładów rynkowych. Kończy się on ćwiczeniami w grupach poznanego materiału na przykładzie wybranego produktu. Grupy prezentują swoje efekty, trener w razie potrzeby, uzupełnia informacje i daje konkretne wskazówki na przyszłość.

Zgłębienie wiedzy poszczególnych składowych, mających wpływ na zarządzanie produktami, pozwoli na przygotowanie konkretnych złożonych planów wprowadzenia produktów z wykorzystaniem wcześniej zdobytej wiedzy drugiego dnia.

 

WPŁYW MARKETINGU NA ZARZĄDZANIE PRODUKTEM

moduł 1 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Marketing 4P i 7P;
  • Definicja produktu w kontekście marketingowym;
  • Praktyczne narzędzia i ćwiczenia do wykorzystania w codziennej pracy.

SEGMENTACJA RYNKU  

moduł 2 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Definicja segmentacji i dlaczego jest tak ważna w zarządzaniu produktem;
  • Do kogo powinniśmy mówić?
  • Case-studies, inspiracje.

POZYCJONOWANIE I WPŁYW MARKI NA PRODUKT

moduł 3 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Podstawy tworzenia strategii pozycjonowania i najprostszy model pozycjonowania;
  • Jak znaleźć dobre RTB?
  • Insight konsumencki, benefity – jak je zbudować?
  • Praktyczne wskazówki, jak określić DNA i kondycję marki;
  • Budowanie pozycjonowania w oparciu o Storytelling.

BUDOWANIE STRATEGII KOMUNIKACJI

moduł 4 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Komunikacja w dobie zmiany;
  • Interesariusze i ich wpływ na kształtowanie marki i produktu;
  • Jak sporządzić dobry brief dla agencji reklamowej?
  • Praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy.
  •  

ANALIZA PORTFELA PRODUKTÓW

moduł 5 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Plasowanie produktów w istniejącym portfelu i wobec otoczenia rynkowego;
  • Cykl życia produktów;
  • Na co zwrócić uwagę przy wprowadzaniu nowego produktu?
  • Kształtowanie ceny produktu i planowanie budżetu przedsięwzięcia;
  • Wycofanie produktów z portfela – dlaczego i kiedy to zrobić?

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROMOCJĄ

moduł 6 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi 
  • Pojęcie i cele zarządzania promocją;
  • Ile wydać na promocję? Praktyczne podejście do planowania budżetu;
  • Jak sprawdzić efektywność promocji?

Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

moduł 7 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania projektami marketingowymi. 

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi poprowadzi jeden z poniższych trenerów