Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

 

Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie projektami marketingowymi.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Forma szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi prowadzone jest  w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

 

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI W ORGANIZACJI

moduł 1 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Co to jest projekt marketingowy, jak go rozumieć?
  • Budowanie strategii marketingowej – jak najlepiej prowadzić jej projekt?
  • Jak plan marketingowy może pomóc w prowadzeniu mniejszych i większych projektów marketingowych.
  • Jakie zasady należy uwzględnić przy budowie planu marketingowego?
  • Dla kogo ma być projekt?
  • Rola interesariuszy w procesie projektowym 
  • segmentacja w projekcie marketingowym – dlaczego warto ją uwzględnić?

CZY PROJEKT MARKETINGOWY MA SWOJĄ MARKĘ? 

moduł 2 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Podstawy tworzenia strategii pozycjonowania i najprostszy model pozycjonowania
  • Jak znaleźć dobre RTB
  • Insight konsumencki, benefity – jak je zbudować?
  • Praktyczne wskazówki, jak określić DNA i kondycję marki?

PROJEKT WPROWADZENIA NOWEGO PRODUKTU

moduł 3 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Na co zwrócić uwagę przy wprowadzaniu nowego produktu?
  • Z kim i w ogóle czy warto akceptować poszczególne etapy projektu?
  • Wycofanie produktów z portfela – dlaczego i kiedy to zrobić?

PROGRAM ORGANIZACJI EVENTU I WYDARZEŃ 

moduł 4 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Co należy wziąć pod uwagę w planowaniu dużego eventu?
  • Jak najlepiej zarządzać i monitorować postępy prac?
  • Czy event należy promować? 

JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ DOBRY PROJEKT AKCJI PROMOCYJNEJ

moduł 5 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Ile wydać na promocję, czyli praktyczne podejście do planowania budżetu
  • Jak sporządzić dobry brief dla agencji reklamowej?
  • Komunikacja w dobie zmiany – jak sobie z nią radzić?
  • Co i jak obiecać w reklamie? 
  • Jak sprawdzić efektywność promocji?

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

moduł 6 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów