Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.
Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Właściciele mikro i małych firm;
- Specjaliści ds. marketingu;
- Specjaliści ds. komunikacji (PR);
- Kierownicy działów marketingu;
- Kierownicy działów sprzedaży;
- Brand manager’owie;
- Product manager’owie.
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi
PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI W ORGANIZACJI
moduł 1 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Co to jest projekt marketingowy, jak go rozumieć?
- Budowanie strategii marketingowej – jak najlepiej prowadzić jej projekt?
- Jak plan marketingowy może pomóc w prowadzeniu mniejszych i większych projektów marketingowych.
- Jakie zasady należy uwzględnić przy budowie planu marketingowego?
- Dla kogo ma być projekt?
- Rola interesariuszy w procesie projektowym
- segmentacja w projekcie marketingowym – dlaczego warto ją uwzględnić?
CZY PROJEKT MARKETINGOWY MA SWOJĄ MARKĘ?
moduł 2 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Podstawy tworzenia strategii pozycjonowania i najprostszy model pozycjonowania
- Jak znaleźć dobre RTB
- Insight konsumencki, benefity – jak je zbudować?
- Praktyczne wskazówki, jak określić DNA i kondycję marki?
PROJEKT WPROWADZENIA NOWEGO PRODUKTU
moduł 3 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Na co zwrócić uwagę przy wprowadzaniu nowego produktu?
- Z kim i w ogóle czy warto akceptować poszczególne etapy projektu?
- Wycofanie produktów z portfela – dlaczego i kiedy to zrobić?
PROGRAM ORGANIZACJI EVENTU I WYDARZEŃ
moduł 4 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Co należy wziąć pod uwagę w planowaniu dużego eventu?
- Jak najlepiej zarządzać i monitorować postępy prac?
- Czy event należy promować?
JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ DOBRY PROJEKT AKCJI PROMOCYJNEJ
moduł 5 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Ile wydać na promocję, czyli praktyczne podejście do planowania budżetu
- Jak sporządzić dobry brief dla agencji reklamowej?
- Komunikacja w dobie zmiany – jak sobie z nią radzić?
- Co i jak obiecać w reklamie?
- Jak sprawdzić efektywność promocji?
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
moduł 6 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc