Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.
Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Właściciele mikro i małych firm;
- Specjaliści ds. marketingu;
- Specjaliści ds. komunikacji (PR);
- Kierownicy działów marketingu;
- Kierownicy działów sprzedaży;
- Brand manager’owie;
- Product manager’owie.
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem portfelem produktów, wprowadzaniem nowych do oferty oraz przekrojowym patrzeniem na zarządzany biznes. szkolenie poprowadzi aktywny praktyk marketingu, z wieloma sukcesami w tym obszarze. Istotą szkolenia jest przekazanie praktycznych wskazówek i narzędzi pomocnych w codziennej pracy z produktami.
szkolenie umożliwia rozwój kluczowych umiejętności takich jak:
- Myślenie strategiczne i budowanie strategii marketingowej
- Zarządzanie produktem w kontekście całego portfela i celów stawianych przez przedsiębiorstwo,
- Wzmocnienie umiejętności analizowania danych związanych z produktami,
- Zrozumienie procesu i efektywna analiza akcji promocyjnej.
- Umiejętność formułowania skutecznych komunikatów marketingowych
PROGRAM SZKOLENIA
szkolenie zorganizowane jest w formie procesowego poznawania i ćwiczenia kolejnych zagadnień w postaci warsztatów. Każdy blok tematyczny rozpoczyna krótkie przedstawienie definicji w postacie case studies i praktycznych przykładów rynkowych. Kończy się on ćwiczeniami w grupach poznanego materiału na przykładzie wybranego produktu. Grupy prezentują swoje efekty, trener w razie potrzeby, uzupełnia informacje i daje konkretne wskazówki na przyszłość.
Zgłębienie wiedzy poszczególnych składowych, mających wpływ na zarządzanie produktami, pozwoli na przygotowanie konkretnych złożonych planów wprowadzenia produktów z wykorzystaniem wcześniej zdobytej wiedzy drugiego dnia.
WPŁYW MARKETINGU NA ZARZĄDZANIE PRODUKTEM
moduł 1 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Marketing 4P i 7P;
- Definicja produktu w kontekście marketingowym;
- Praktyczne narzędzia i ćwiczenia do wykorzystania w codziennej pracy.
SEGMENTACJA RYNKU
moduł 2 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Definicja segmentacji i dlaczego jest tak ważna w zarządzaniu produktem;
- Do kogo powinniśmy mówić?
- Case-studies, inspiracje.
POZYCJONOWANIE I WPŁYW MARKI NA PRODUKT
moduł 3 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Podstawy tworzenia strategii pozycjonowania i najprostszy model pozycjonowania;
- Jak znaleźć dobre RTB?
- Insight konsumencki, benefity – jak je zbudować?
- Praktyczne wskazówki, jak określić DNA i kondycję marki;
- Budowanie pozycjonowania w oparciu o Storytelling.
BUDOWANIE STRATEGII KOMUNIKACJI
moduł 4 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Komunikacja w dobie zmiany;
- Interesariusze i ich wpływ na kształtowanie marki i produktu;
- Jak sporządzić dobry brief dla agencji reklamowej?
- Praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy.
ANALIZA PORTFELA PRODUKTÓW
moduł 5 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Plasowanie produktów w istniejącym portfelu i wobec otoczenia rynkowego;
- Cykl życia produktów;
- Na co zwrócić uwagę przy wprowadzaniu nowego produktu?
- Kształtowanie ceny produktu i planowanie budżetu przedsięwzięcia;
- Wycofanie produktów z portfela – dlaczego i kiedy to zrobić?
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROMOCJĄ
moduł 6 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Pojęcie i cele zarządzania promocją;
- Ile wydać na promocję? Praktyczne podejście do planowania budżetu;
- Jak sprawdzić efektywność promocji?
Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi
moduł 7 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania projektami marketingowymi.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc