Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Znaczna część, programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia
zarządzanie kryzysem w social media
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia
zarządzanie kryzysem w social media
WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW
moduł 1 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?
moduł 2 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?
moduł 3 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?
moduł 4 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?
moduł 5 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
PLAN ANTYKRYZYSOWY
moduł 6 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
- Social media Policy;
- Wzory odpowiedzi;
- Powetowanie – przykłady;
SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?
moduł 7 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?
moduł 8 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?
moduł 9 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
CASE STUDY
moduł 10 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM
moduł 11 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ
moduł 12 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
Podsumowanie i zakończenie szkolenia Zarządzanie kryzysem w social media
moduł 13 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia.
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania.
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych.
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie.
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania kryzysem w social media.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc