Dlaczego warto wybrać Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek?

Wprowadzenie nowego produktu to jedna z form rozwoju firmy. Ze statystyk wynika, że znaczna większość wprowadzonych nowych produktów na rynek umiera, gdyż z reguły został popełniony jakiś błąd przy jego przygotowaniu, promocji, dystrybucji czy ustalaniu poziomu ceny. Znajomość i efektywna realizacja poszczególnych etapów wprowadzenia nowego produktu na rynek z pewnością przyczyni się do większych sukcesów rynkowych i tym samym oczekiwanych wzrostów zysków firmy.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Warszawa, Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Kogo zapraszamy na Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Wprowadzenie nowego produktu na rynek. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Wprowadzenie nowego produktu na rynek, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Wprowadzenie nowego produktu na rynek.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia wprowadzenie nowego produktu na rynek

forma szkolenia wprowadzenie na rynek nowego produktu

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia wprowadzenie nowego produktu na rynek

 

NOWY PRODUKT 

moduł 1 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Definicje nowego produktu;
  • Rodzaje nowych produktów.

PROCES OPRACOWYWANIA NOWEGO PRODUKTU

moduł 2 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Poszukiwanie:
    • Źródła pomysłów;
    • Metody generowania pomysłów;
    • Architektura produktu/pozycjonowanie produktu;
    • Segmentacja klientów;
  • Selekcja:
    • Błędy selekcji;
    • Metoda 9 x tak;
  • Analiza ekonomiczna:
    • Cele polityki cenowej;
    • Metody ustalania ceny;
    • Analiza rentowności;
  • Realizacja:
    • Badania marketingowe: typy i charakterystyka;
    • Zagadnienia/pytania do badań marketingowych;
  • Komercjalizacja:
    • Lej marketingowo-sprzedażowy;
    • Korzyści dla klienta i kanału dystrybucji wg. Czk;
    • Kampania marketingowo-sprzedażowa;
  • Ewaluacja:
    • Analiza wskaźnikowa;
    • Diagram ishikawy —  diagram błędów;

ZNAKI TOWAROWE I WZORY PRZEMYSŁOWE — OCHRONA PRAWNA PRZED PLAGIATEM

moduł 3 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Znaki towarowe;
  • Wzory przemysłowe;
  • Ochrona prawna przed plagiatem. 

CECHY UDANEGO PRODUKTU — HITU RYNKOWEGO

moduł 3 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek

PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ RYNKOWYCH 

moduł 4 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Przedstawienie przyczyn niepowodzeń rynkowych niektórych nowych produktów. 

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK

moduł 5 – szkolenie wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia
  • dyplom ukończenia szkolenia Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Wprowadzenie nowego produktu na rynek poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Justyna Hoppe