Dlaczego warto wybrać szkolenie Techniki sprzedaży i psychologii klienta | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Proponowane szkolenie daje odpowiedź – jak zacząć? Gdzie szukać klientów i jak ich segmentować? Jak zebrać istotne informacje o kliencie? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? Jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem (telefonicznie, bezpośrednio)? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund rozmowy? Jak badać i jak kreować potrzeby podczas rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej? Jak przygotować niepowtarzalną i indywidualną ofertę handlową oraz jak zainteresować nią klienta? Jeśli chcą Państwo poznać odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy do skorzystania z tego właśnie szkolenia.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Handlowców, dyrektorów handlowych, sprzedawców;
- Doradców klienta, konsultantów i specjalistów, którzy sprzedają usługi.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta
Istota sprzedaży
moduł 1 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Czym jest sprzedaż? (czyli poznanie zasad jakie obowiązują w sprzedaży)
- Sprzedaż właściwa i niewłaściwa (czyli najczęstsze błędy popełniane w sprzedaży)
Komunikacja interpersonalna w sprzedaży
moduł 2 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Czym jest komunikowanie się? (czyli poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się)
- Bariery w komunikowaniu się (czyli co utrudnia naszą komunikację z innymi)
Komunikacja werbalna i niewerbalna
moduł 3 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Mowa ciała (czyli jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów)
- Głos (czyli jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta)
- Słowa, słowa, słowa (czyli stosowanie języka sprzedaży)
Badanie potrzeb klienta
moduł 4 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Aktywne słuchanie (czyli jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem)
- Sposoby badania potrzeb (czyli sztuka stawiania właściwych pytań)
- Donec vitae pharetra justo.
Prezentowanie usługi/produktu
moduł 5 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Opinie i fakty (czyli jak skutecznie prezentować produkt/usługę)
- Argumentowanie (czyli jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały)
Trudne sytuacje
moduł 5 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Bank obiekcji (czyli jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta)
- Praca nad emocjami (czyli jak panować nad swoimi emocjami w kontakcie z Klientem)
- Asertywność (czyli jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach)
Zamykanie sprzedaży
moduł 6 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Rodzaje zamknięć (czyli jak skutecznie finalizować transakcje)
- Relacje posprzedażowe (czyli jak dbać o Klienta)
- Referencje (czyli jak pozyskiwać nowych Klientów)
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA TECHNIKI SPRZEDAŻY I PSYCHOLOGIA KLIENTA
moduł 7 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z technik sprzedaży i psychologii Klienta.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Techniki sprzedaży i psychologii klienta
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc