Dlaczego warto wybrać szkolenie Savoir-vivre i elegancja w biznesie | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Badania prowadzone przez Politechnikę w Darmstadcie dotyczące śledzenia losów jej absolwentów na przestrzeni dziesięcioleci, jednoznacznie wykazały, że to właściwy styl i dobre maniery stanowią klucz do sukcesu. Coraz więcej firm oczekuje od swoich pracowników znajomości zasad dotyczących odpowiedniego wyglądu i zachowania. Pracownicy pewni siebie z nienagannymi manierami są niewątpliwie bardzo potrzebni w celu nawiązywania długofalowych relacji handlowych. Dzięki naszemu szkoleniu Savoir-vivre i elegancja w biznesie dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o zachowaniu zasad wpływających na wizerunek Twój oraz Twojej firmy.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Osoby, które chcą poznać zasady jakie obowiązują w świecie ubioru i etykiety;
- Osoby, które w pracy zawodowej muszą posługiwać się zasadami etykiety.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia
savoir-vivre i elegancja w biznesie
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia
savoir-vivre i elegancja w biznesie
UBIÓR
moduł 1 – szkolenie savoir-vivre i elegancja w biznesie
- Rodzaje strojów (czyli jak elegancko ubrać się na daną okazję, np. do pracy, teatru, na bal, itp.);
- Garderoba kobiety (czyli jakie zasady obowiązują w elegancji kobiet – jakie ubrania mieć warto, a jakich nie) ;
- Garderoba mężczyzny (czyli jakie zasady obowiązują w elegancji mężczyzn – jakie ubrania mieć warto, a jakich nie);
- Perfumy (czyli jaka jest ich historia, rodzaje, jak je dobierać);
- Makijaż (czyli jak uwydatnić swoją twarz, rodzaje makijażu, jak je wykonywać);
- Dobór kolorów (czyli w jakich kolorach będę wyglądał elegancko);
STÓŁ
moduł 2 – szkolenie savoir-vivre i elegancja w biznesie
- Breakfast, Brunch, Lunch, Dinner, Supper (czyli o jakiej porze i co jemy);
- Język sztućców (czyli do czego służą sztućce);
- Rodzaje kieliszków i szklanek (czyli jak rozpoznawać przeznaczenie kieliszków i szklanek);
- Nakrywanie stołu (czyli gdzie położyć sztućce, szkło, serweta, itp.);
- Aperitif, rodzaje win i ich przeznaczenie (czyli jak zachować się podczas aperitifu oraz jak kupić odpowiednie wino);
- Kawa i herbata (czyli kiedy i w jaki sposób spożywać kawę i herbatę);
- Ciasta i ciastka (czyli sposoby jedzenia słodyczy);
- Co i jak jeść/pić (czyli w jaki sposób jeść np. homara i pić napoje);
ETYKIETA NA CO DZIEŃ
moduł 3 – szkolenie savoir-vivre i elegancja w biznesie
- Precedencja (czyli kto pierwszy w powitaniu, przedstawianiu, aucie itp.);
- Tytułowanie (czyli w jaki sposób tytułować poszczególne stany i zawody);
- Przechodzenie na TY (czyli kto jako pierwszy może zaproponować przejście na mówienie po imieniu);
- „Small talk” i nawiązywanie kontaktów (czyli w jaki sposób rozmawiać z nowo poznaną osobą);
- Świat wizytówek (czyli do czego one służą, jak powinny być wykonane, jak z nich korzystać);
- Kultura słowa (czyli jak mówić w sposób elegancki);
Podsumowanie i zakończenie szkolenia savoir-vivre i elegancja w biznesie
moduł 4 – szkolenie savoir-vivre i elegancja w biznesie
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z savoir-vivre i elegancji w biznesie.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Savoir-vivre i elegancja w biznesie
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc