Dlaczego warto wybrać szkolenie Profesjonalna obsługa klienta | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Badania Gartner Group wskazują na to, że firmy tracą tylko 10% Klientów, ponieważ konkurencja proponuje obiektywnie coś lepszego. Ponad 70% klientów odchodzi do konkurencji, ponieważ dostawca nie poświęca im wystarczająco dużo uwagi. Koszt pozyskania nowego Klienta jest od 8 do 10 razy wyższy od utrzymania przy sobie aktualnego. szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta ma nauczyć pracowników takiego prowadzenia rozmowy z Klientem, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan emocjonalny klienta, aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi zawsze wracał zadowolony.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klienta;
- Handlowców;
- Sprzedawców;
- Konsultantów;
- Pracowników działów obsługi klienta;
- Właścicieli małych firm;
- Pracowników recepcji.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia profesjonalna obsługa klienta
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia profesjonalna obsługa klienta
ISTOTA OBSŁUGI KLIENTA
moduł 1 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Czym jest Obsługa Klienta (czyli, poznanie zasad jakie obowiązują w Obsłudze Klienta);
- Obsługa Klienta właściwa i niewłaściwa (czyli, jak obsługiwać i jak nie obsługiwać Klienta);
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W OBSŁUDZE KLIENTA
moduł 2 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Czym jest komunikowanie się (czyli, poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się);
- Bariery w komunikowaniu się (czyli, co utrudnia naszą komunikację z innymi);
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W OBSŁUDZE KLIENTA
moduł 3 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Mowa Ciała (czyli, jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów w obsłudze Klienta);
- Praca z głosem (czyli, jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta);
JĘZYK STOSOWANY W OBSŁUDZE KLIENTA
moduł 4 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- „Słowa ‘magiczne” (czyli, jakich słów używać w obsłudze Klienta);
- Odpowiedzialność za słowo (czyli, w jaki sposób mówimy do innych);
BADANIE OCZEKIWAŃ KLIENTA
moduł 5 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Aktywne słuchanie (czyli, jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem);
- Badanie oczekiwań Klienta (czyli, sztuka stawiania właściwych pytań);
MODEL CK
moduł 6 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Język korzyści (czyli, jak skutecznie prezentować produkt/usługę);
- Argumentowanie (czyli, jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały);
TRUDNE SYTUACJE
moduł 7 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Bank obiekcji (czyli, jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta);
- Praca nad emocjami (czyli, jak panować nad swoimi emocjami w obsłudze Klienta);
ASERTYWNOŚĆ
moduł 8 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Pojęcie asertywności (czyli, jak nie być agresywnym i nie być uległym);
- Narzędzia asertywności (czyli, jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach);
Podsumowanie i zakończenie szkolenia Profesjonalna obsługa klienta
moduł 9 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Profesjonalna obsługa klienta
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc