Dlaczego wybrać szkolenie z profesjonalnej obsługi Klienta

Dlaczego warto wybrać szkolenie Profesjonalna obsługa klienta | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Badania Gartner Group wskazują na to, że firmy tracą tylko 10% Klientów, ponieważ konkurencja proponuje obiektywnie coś lepszego. Ponad 70% klientów odchodzi do konkurencji, ponieważ dostawca nie poświęca im wystarczająco dużo uwagi. Koszt pozyskania nowego Klienta jest od 8 do 10 razy wyższy od utrzymania przy sobie aktualnego. szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta ma nauczyć pracowników takiego prowadzenia rozmowy z Klientem, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan emocjonalny klienta, aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi zawsze wracał zadowolony.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 1290 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klienta;
  • Handlowców;
  • Sprzedawców;
  • Konsultantów;
  • Pracowników działów obsługi klienta;
  • Właścicieli małych firm;
  • Pracowników recepcji.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Profesjonalna obsługa klienta przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Profesjonalna obsługa klienta. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Profesjonalna obsługa klienta, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Profesjonalna obsługa klienta poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Profesjonalna obsługa klienta.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia profesjonalna obsługa klienta

forma szkolenia profesjonalna obsługa klienta

szkolenie dotyczące profesjonalnej obsługa Klienta jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia profesjonalna obsługa klienta

ISTOTA OBSŁUGI KLIENTA

moduł 1 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Czym jest Obsługa Klienta (czyli, poznanie zasad jakie obowiązują w Obsłudze Klienta);
  • Obsługa Klienta właściwa i niewłaściwa (czyli, jak obsługiwać i jak nie obsługiwać Klienta);

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W OBSŁUDZE KLIENTA

moduł 2 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Czym jest komunikowanie się (czyli, poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się);
  • Bariery w komunikowaniu się (czyli, co utrudnia naszą komunikację z innymi);

KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W OBSŁUDZE KLIENTA

moduł 3 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Mowa Ciała (czyli, jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów w obsłudze Klienta);
  • Praca z głosem (czyli, jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta);

JĘZYK STOSOWANY W OBSŁUDZE KLIENTA

moduł 4 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • „Słowa ‘magiczne” (czyli, jakich słów używać w obsłudze Klienta);
  • Odpowiedzialność za słowo (czyli, w jaki sposób mówimy do innych);

BADANIE OCZEKIWAŃ KLIENTA

moduł 5 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Aktywne słuchanie (czyli, jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem);
  • Badanie oczekiwań Klienta (czyli, sztuka stawiania właściwych pytań);

MODEL CK

moduł 6 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Język korzyści (czyli, jak skutecznie prezentować produkt/usługę);
  • Argumentowanie (czyli, jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały);

TRUDNE SYTUACJE

moduł 7 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Bank obiekcji (czyli, jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta);
  • Praca nad emocjami (czyli, jak panować nad swoimi emocjami w obsłudze Klienta);

 ASERTYWNOŚĆ

moduł 8 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Pojęcie asertywności (czyli, jak nie być agresywnym i nie być uległym);
  • Narzędzia asertywności (czyli, jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach);

Podsumowanie i zakończenie szkolenia Profesjonalna obsługa klienta

moduł 9 – szkolenie profesjonalna obsługa klienta
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Tomasz Zegarski

Piotr Kądzielski-Zysk