Dlaczego warto wybrać szkolenie Motywowanie pracowników | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Spójność i stabilność zachowania oraz konsekwencja w działaniu to bardzo istotne czynniki budujące autorytet menadżera i wpływające na jego odbiór przez pracowników. Dlatego też zdefiniowanie własnej wizji bycia menadżerem, określenie roli zawodowej, hierarchii wartości własnych i w zespole oraz stworzenie standardu zachowań i zasad współpracy z podwładnymi to podstawa do skutecznego zarządzania ludźmi. Nie można mówić o konsekwencji, ani spójności zachowania, jeśli nie ma się jasności, co do własnej roli zawodowej – jej wizji, misji, celów.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Team liderów;
- Menedżerów;
- Kierowników;
- Prezesów;
- Osób które zarządzają ludźmi
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia motywowanie pracowników
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia motywowanie pracowników
MODELOWANIE SKUTECZNEJ POSTAWY SZEFA
moduł 1 – szkolenie motywowanie pracowników
- Elementy decydujące o sukcesie w pracy z ludźmi;
- Modelowanie nastawienia i wzbudzanie automotywacji;
- Rodzaje postaw w pracy menedżera i ich charakterystyka;
- Dualizm celów : cel „twardy” świadomy i cel „miękki” podświadomy;
MÓJ POTENCJAŁ MOTYWACYJNY
moduł 2 – szkolenie motywowanie pracowników
- Diagnoza posiadanych kompetencji. samoocena;
- Wykorzystywanie silnych stron swojego potencjału i unikanie słabych;
- Analiza SWOT (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia);
- Sprzężenie zwrotne miedzy 3 obszarami: Świat Emocji, Świat Myśli, Świat Fizyczności;
- Doskonalenie własnego potencjału w 3 powyższych obszarach;
MOTYWOWANIE I WPŁYWANIE POPRZEZ ODPOWIEDNIĄ KOMUNIKACJĘ Z PRACOWNIKAMI
moduł 3 – szkolenie motywowanie pracowników
- Język korzyści a język problemów;
- Eliminacja języka egocentrycznego;
- Perswazja poprzez słowo;
- Techniki zmiany minusów na plusy;
- Język wizji i kreowania potrzeb;
- Eliminacja słów osłabiających wypowiedź;
- Skuteczna argumentacja;
- Budowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słów;
MOTYWOWANIE POZAFINANSOWE
moduł 4 – szkolenie motywowanie pracowników
- Umiejętność inspirowania;
- Motywowanie przez pochwały – za co i jak chwalić pracowników;
- Motywowanie poprzez delegowanie;
- Zasady delegowania;
- Twórczy wpływ w delegowaniu;
- Motywująca informacja zwrotna;
- Przygotowanie do udzielania informacji zwrotnych;
- Feedback pozytywny – przekazywanie informacji o zadowalającej jakości pracy;
- Feedback negatywny – przekazywanie informacji o niezadowalającej jakości pracy (błędy, niestosowane zachowania, niezadowalająca jakość pracy, itp.);
- Siatka wartości, czyli zasady szefa;
- Rola wartości w działaniach motywacyjnych;
- Rozwój poprzez pryzmat wartości;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
moduł 5 – szkolenie motywowanie pracowników
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia negocjacje handlowe;
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z motywowania pracowników.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Motywowanie pracowników
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc