Dlaczego warto wybrać szkolenie Marketing mix 7P?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Marketing mix 7P | Biznes Edukator - firma szkoleniowa - Warszawa - szkolenia biznesowe, dla handlowców, menedżerów, szkolenia z negocjacji?

Marketing mix 7P to mieszanka instrumentów, które efektywnie sprofilowane przyczyniają się do sukcesu rynkowego każdej firmy. Dzięki skutecznie dopasowanej strukturze marketingu mix Klient kupuje oczekiwany przez niego produkt/usługę, po akceptowanej przez niego cenie, w dogodnym dla niego miejscu i czasie. Firma natomiast sprzedaje najbardziej marżowe produkty, dzięki czemu może rozwijać swoją działalność.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 1290 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie;

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Marketing mix 7P przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Marketing mix 7P. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Marketing mix 7P, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Marketing mix 7P poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Marketing mix 7P.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia marketing mix 7P

forma szkolenia marketing mix 7 p

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia marketing mix 7P

 

MARKETING

moduł 1 – szkolenie Marketing mix 7P
  • Definicja pojęcia “marketing”;
  • Ewolucja koncepcji marketingu;
  • Marketing & Sprzedaż — zintegrowane działania PULL i PUSH kluczem do sukcesu firmy;

GRUPA DOCELOWA

moduł 2 – szkolenie Marketing mix 7P
  • Rodzaje klientów (B2B, B2C);
  • Charakterystyka klientów – opis psychograficzny i behawioralny;
  • Potrzeby klientów – na podstawie piramidy potrzeb Maslowa;
  • Segmentacja klientów – jednorodne grupy dla których warto stworzyć osobną strategię działania;
  • Źródła informacji o klientach – pierwotne i wtórne;

INDYWIDUALNE KONSULTACJE

moduł 3 – szkolenie Marketing mix 7P
  • PRODUCT (ang.) Produkt — korzyści dla klienta;
  • PROMOTION (ang.) Promocja — komunikacja z klientem;
  • PRICE (ang.) Cena — koszt zakupu dla klienta;
  • PLACEMENT (ang.) Dystrybucja — wygoda zakupu dla klienta;
  • PEOPLE (ang.) Personel — jakość obsługi klienta;
  • PROCESS (ang.) Procesy — szybkość realizacji zlecenia;
  • PHYSICAL EVIDENCE (ang.) Świadectwo materialne — dowody jakości produktów/usług;

PRZEWAGI KONKURENCYJNE

moduł 4 – szkolenie Marketing mix 7P
  • Obszary przewag konkurencyjnych;
  • USP (Unique Selling Proposition ang.) unikalna propozycja sprzedaży;

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA MARKETING MIX 7p

moduł 5 – szkolenie marketing mix 7P
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z marketingu mix 7P.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Marketing mix 7P

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów