Dlaczego warto wybrać szkolenie Marketing mix 7P | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Marketing mix 7P to mieszanka instrumentów, które efektywnie sprofilowane przyczyniają się do sukcesu rynkowego każdej firmy. Dzięki skutecznie dopasowanej strukturze marketingu mix Klient kupuje oczekiwany przez niego produkt/usługę, po akceptowanej przez niego cenie, w dogodnym dla niego miejscu i czasie. Firma natomiast sprzedaje najbardziej marżowe produkty, dzięki czemu może rozwijać swoją działalność.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Właściciele mikro i małych firm;
- Specjaliści ds. marketingu;
- Kierownicy działów marketingu;
- Kierownicy działów sprzedaży;
- Brand manager’owie;
- Product manager’owie;
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia marketing mix 7P
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia marketing mix 7P
MARKETING
moduł 1 – szkolenie Marketing mix 7P
- Definicja pojęcia “marketing”;
- Ewolucja koncepcji marketingu;
- Marketing & Sprzedaż — zintegrowane działania PULL i PUSH kluczem do sukcesu firmy;
GRUPA DOCELOWA
moduł 2 – szkolenie Marketing mix 7P
- Rodzaje klientów (B2B, B2C);
- Charakterystyka klientów – opis psychograficzny i behawioralny;
- Potrzeby klientów – na podstawie piramidy potrzeb Maslowa;
- Segmentacja klientów – jednorodne grupy dla których warto stworzyć osobną strategię działania;
- Źródła informacji o klientach – pierwotne i wtórne;
INDYWIDUALNE KONSULTACJE
moduł 3 – szkolenie Marketing mix 7P
- PRODUCT (ang.) Produkt — korzyści dla klienta;
- PROMOTION (ang.) Promocja — komunikacja z klientem;
- PRICE (ang.) Cena — koszt zakupu dla klienta;
- PLACEMENT (ang.) Dystrybucja — wygoda zakupu dla klienta;
- PEOPLE (ang.) Personel — jakość obsługi klienta;
- PROCESS (ang.) Procesy — szybkość realizacji zlecenia;
- PHYSICAL EVIDENCE (ang.) Świadectwo materialne — dowody jakości produktów/usług;
PRZEWAGI KONKURENCYJNE
moduł 4 – szkolenie Marketing mix 7P
- Obszary przewag konkurencyjnych;
- USP (Unique Selling Proposition ang.) unikalna propozycja sprzedaży;
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA MARKETING MIX 7p
moduł 5 – szkolenie marketing mix 7P
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z marketingu mix 7P.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Marketing mix 7P
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc