Dlaczego warto wybrać szkolenie Marketing dla managerów | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
szkolenie porusza zagadnienia związane z rolą marketingu w przedsiębiorstwie. Tematyka dotyczy strategicznego i globalnego wykorzystania narzędzi marketingowych i efektywnego przygotowywania kampanii. szkolenie o nowoczesnym marketingu dla nie-marketerów.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- szkolenie kierowane do członków wyższej kadry zarządzającej z firm sektora B2B i B2C, nadzorujących działy marketingu, managerów marketingu.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia marketing dla managerów
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia Marketing dla managerów
NOWOCZESNY MARKETING – NA CZYM POLEGA REWOLUCJA
moduł 1 – szkolenie marketing dla managerów
SPECYFIKA MARKETINGU B2B I B2C
moduł 2 – szkolenie marketing dla managerów
PROJEKTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWYCH
moduł 3 – szkolenie marketing dla managerów
ROLA BADAŃ W MARKETINGU
moduł 4 – szkolenie marketing dla managerów
SEGMENTACJA KLIENTÓW
moduł 5 – szkolenie marketing dla managerów
PROJEKTOWANIE KAMPANII MARKETINGOWYCH
moduł 6 – szkolenie marketing dla managerów
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI
moduł 7 – szkolenie marketing dla managerów
SESJA KREATYWNA – OPRACOWANIE KAMPANII MARKETINGOWEJ
moduł 7 – szkolenie marketing dla managerów
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA MARKETING DLA MANAGERÓW
moduł 8 – szkolenie marketing dla managerów
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z marketingu dla managerów.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Marketing dla managerów
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc