Dlaczego warto wybrać szkolenie Komunikacja z klientem?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Komunikacja z klientem | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Komunikacja werbalna i niewerbalna są bardzo istotnymi elementami procesu sprzedaży. Jak utrzymywać inicjatywę w prowadzeniu rozmowy, jak umiejętnie uprzedzać obiekcje, jak zbierać istotne informacje oraz diagnozować potrzeby klienta? Jak wpływać na klienta poprzez odpowiedni dobór pytań i zwrotów, a także czystość mowy oraz jasność i zwięzłość sformułowań? Dzięki temu szkoleniu handlowcy przeprowadzą klienta przez cały proces decyzyjny dając mu możliwość ciągłego wyboru i poczucie, że sam podjął ostateczną decyzję, nie pozostawiając miejsca na zastrzeżenia i obiekcje oraz nie dopuszczając do sporów, dyskusji i sytuacji konfliktowych.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 990 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Doradców;
  • Konsultantów, specjalistów;
  • Managerów projektów;
  • Członków zespołów projektowych;
  • Wdrożeniowców;
  • Pracowników obsługi klienta;
  • Pracowników działu serwisu;
  • Pracowników działów technicznych.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Komunikacja z klientem przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Komunikacja z klientem. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Komunikacja z klientem, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Komunikacja z klientem poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Komunikacja z klientem.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia komunikacja z klientem

forma szkolenia komunikacja z klientem

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia komunikacja z klientem

RÓŻNICE W SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ

moduł 1 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Proces komunikacji:
    • Intencja a interpretacja;
    • Różnice w sposobie komunikowania się (emocje / logika; tempo wypowiedzi; efekt płci, itp.);
    • Słownictwo a dominująca preferencje w odbiorze bodźców;
  • Identyfikacja typu osobowości klienta na bazie takich informacji jak:
    • Ton i siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi;
    • Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty;
    • Stosowana argumentacja;
    • Wygląd, wizerunek;
    • Komunikacja niewerbalna;
    • Autorytet i relacja;
    • Stopień okazywania emocji;
  • Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji:
    • Preferencje w sposobie nawiązywania i budowania relacji;
    • Budowanie zaufania;
  • Style podejmowania decyzji przez klientów:
    • Kryteria podejmowania decyzji;
    • Motywatory decyzyjne;
    • Manipulacje klientów (świadome i nieświadome);
  • Przekonywanie klienta:
    • Wartości, obawy, lęki, potrzeby;
    • Dobór optymalnego sposobu wypowiedzi;
    • Specyfika argumentacji – jakich argumentów użyć i w jaki sposób;
  • Poznanie swojego potencjału:
    • Zasoby wspierające (silne strony);
    • Zasoby ograniczające (słabości);
    • Potencjał ukryty i metody uaktywniania go;
    • Wykorzystywanie silnych stron swojej osobowości w kontakcie z klientem i unikanie słabych;

KREOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

moduł 2 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Głos jako narzędzie wpływu;
  • Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru;
  • Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów;
  • Ton głosu jako sygnał nastawienia do klienta;

PYTANIA I AKTYWNE SŁUCHANIE PODSTAWĄ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

moduł 3 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Pytania w komunikacji:
    • Sztuka zadawania właściwych i celowych pytań;
    • Rodzaje pytań i ich funkcje;
    • Wydobywanie potrzeb i motywowanie przez pytania;
    • Pytania kierujące uwagę;
    • Pułapki zadawania pytań;
  • Rodzaje słuchania:
    • Funkcje słuchania w uczeniu;
    • Rodzaje słuchania i ich specyfika;
    • Ćwiczenie empatii;

PREZENTOWANIE SWOICH OPINII

moduł 4 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Przedstawienie celów, wypowiadanie się, prezentowanie rozwiązań, propozycji;
  • Opinie i fakty – jak nie dopuszczać do emocjonalnych dyskusji i spierania się o rację;
  • Ocena aktualnych umiejętności komunikacyjnych;
  • Poprawność językowa – wpływanie poprzez odpowiednie słownictwo, wirusy mowy, paralingwistyka;
  • Motywowanie klientów poprzez odpowiednie prezentowanie propozycji, zadań, celów;
  • Słownictwo profesjonalisty – komunikaty wzbudzające agresję i wycofanie, komunikaty budujące zaufanie;

TRUDNE ROZMOWY Z KLIENTAMI

moduł 5 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Asertywność w komunikacji:
    • Modelowanie postawy asertywnej;
    • Umiejętność zachowań asertywnych w praktyce (mówienie „NIE, sygnalizowanie oczekiwań, komunikowanie pochwał, konstruktywna krytyka);
  • Radzenie sobie z niezadowoleniem klienta:
    • Reakcja na krytykę klienta;
    • Konfrontacja przekonań;
    • Rozmowa o rozbieżnych opiniach i przekonaniach;
    • Negocjacje w sytuacji „reklamacji”;
  • Trudne sytuacje w kontakcie z klientem:
    • Zabronione zwroty i sposoby zachowania;
    • Lista zarzutów i trudnych pytań od klientów;
    • Cztery propozycje skutecznego reagowania w trudnej sytuacji;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 6 – szkolenie komunikacja z klientem
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia komunikacja z klientem
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z komunikacji z klientem.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Komunikacja z klientem

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Tomasz Zegarski

Piotr Kądzielski-Zysk