Dlaczego warto wybrać szkolenie jak prowadzić komunikację w social media | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Wielu z nas wydaje się, że prowadzenie działań w social media to przysłowiowa bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- szkolenie skierowane jest do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia
jak prowadzić komunikację w social media
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia
jak prowadzić komunikację w social media
CONTENT MARKETING
moduł 1 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
GRUPA DOCELOWA I DOBIERANIE TREŚCI
moduł 2 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
KIEDY POSTOWAĆ? CO POSTOWAĆ?
moduł 3 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
ANALITYKA SOCIAL MEDIA
moduł 4 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
MODEL EEIA
moduł 5 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA
moduł 6 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
WARSZTAT
moduł 7 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA JAK PROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ W SOCIAL MEDIA
Moduł 8 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z prowadzenia komunikacji w social media.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc