Dlaczego warto wybrać szkolenie jak prowadzić komunikację w social media | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Wielu z nas wydaje się, że prowadzenie działań w social media to przysłowiowa bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 890 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • szkolenie skierowane jest  do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie jak prowadzić komunikację w social media? przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?
poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem jak prowadzić komunikację w social media?.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia

 jak prowadzić komunikację w social media

szkolenie dotyczące prowadzenia komunikacji w social media  prowadzone jest w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy najnowsze formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia

 jak prowadzić komunikację w social media

CONTENT MARKETING

moduł 1 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

GRUPA DOCELOWA I DOBIERANIE TREŚCI

moduł 2 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

KIEDY POSTOWAĆ? CO POSTOWAĆ?

moduł 3 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

ANALITYKA SOCIAL MEDIA

moduł 4 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

MODEL EEIA

moduł 5 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

WARSZTAT

moduł 7 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA JAK PROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ W SOCIAL MEDIA

Moduł 8 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z prowadzenia komunikacji w social media.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów