Dlaczego warto wybrać szkolenie Inteligencja emocjonalna | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się rozpoznawać swoje emocje i wyrażać je na bieżąco tak, by budowały relacje, nawet jeśli Twoje uczucia są trudne i silne.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Osoby, które chciałyby lepiej i pełniej wykorzystywać swoją inteligencję emocjonalną w środowisku pracy;
- Osoby, które napotykają trudności w kontrolowaniu swoich emocji w sytuacjach stresowych, konfliktowych;
- Osoby pracujące w zespołach, mających kontakt z klientem, koordynujących pracę innych ludzi;
- Osoby, które chcą doskonalić swoje umiejętności zarządzania emocjami.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia z inteligencji emocjonalnej
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia z inteligencji emocjonalnej
ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W BIZNESIE
moduł 1 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Odczytywanie potrzeb swoich i innych oraz panowanie nad emocjami jako baza:
- Efektywności w zarządzaniu;
- Udanych relacje interpersonalnych i owocnej współpracy;
- Radzenia sobie ze stresem;
METODY SŁUŻĄCE ROZWIJANIU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
moduł 2 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Przekonania: funkcje przekonań;
- Budowanie spójności wewnętrznej;
- Rozwijanie zaufania do swoich odczuć;
- Praca z systemem wartości:
- Świadomość własnych wartości;
- Samomotywowanie na poziomie wartości;
- Wewnętrzny konflikt wartości – rozwiązywanie;
- Przebudowa systemu wartości;
- Odkrywanie wartości rozmówcy;
- Sposoby i rola komunikacji w codziennej współpracy w zespole;
- Nauka empatii drogą do współpracy;
PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY DZIAŁANIA I PRAWA TWÓRCZEGO WPŁYWU
moduł 3 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Prawo własnego wyboru;
- Prawo publicznej deklaracji;
- Prawo zmiany obrazu siebie;
- Prawo wzajemności zachowań;
- Prawo wzajemności emocjonalnej;
TYPY OSOBOWOŚCI A Inteligencja emocjonalna, POTRZEBY EMOCJONALNE I LOGICZNE KAŻDEGO TYPU OSOBOWOŚCI (TYPOLOGIA MBTI)
moduł 4 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Ekstrawersja – Introwersja;
- Myślenie – Odczuwanie;
- Poznanie – Intuicja;
- Osądzanie – Obserwacja;
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI I DOŚWIADCZENIAMI PODCZAS ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW I W CODZIENNEJ PRACY ZAWODOWEJ
moduł 5 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Sposoby na dyskusję z wyłączeniem negatywnych emocji;
- Rozpoznanie mechanizmów tworzących negatywne emocje;
- Rozpoznanie czynników zniekształcających postrzeganie rzeczywistości;
- Dobór indywidualnych czynników do strategii dystansowania się od negatywnych doświadczeń;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia Inteligencja emocjonalna
moduł 6 – szkolenie z inteligencji emocjonalnej
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z inteligencji emocjonalnej.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Inteligencja emocjonalna
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc