Dlaczego warto wybrać szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- Osoby zatrudnione w działach PR;
- Osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania wizerunku w mediach;
- Osoby mające na co dzień do czynienia z mediami;
- Osoby, które chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w mediach.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
MIEJSCE SZKOLENIA
Forma prowadzenia szkolenia
budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia
STRATEGIA PR MARKI
moduł – 1 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Nazwa, slogan reklamowy, spójne logo;
- Określenie targetu, czyli kto będzie naszym klientem;
- Słabe i mocne strony konkurencji – czym będzie się wyróżniać nasza marka;
- Cele długofalowe marki, czyli co chcemy mieć na finiszu;
- Cele krótkoterminowe, czyli co chcemy zdobywać na etapach;
- Analiza SMART – określamy nasze cele;
PREZENTACJA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ JAKO ELEMENT BUDOWY WIZERUNKU ORGANIZACJI
moduł – 2 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Mamy najlepszych specjalistów – ZAWSZE, czyli maksymalny nacisk na profesjonalizm;
- Mamy najlepszych ludzi – ZAWSZE, czyli „ludzka twarz” kadry;
- Zadowolona kadra – ZAWSZE – tylko taką prezentujemy;
KOMUNIKACJA I PR W INTERNECIE
moduł – 3 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Nie ma cię w Internecie – nie istniejesz!
- Co powinna zawierać witryna internetowa marki;
- Fan page w mediach społecznościowych;
- Fora internetowe i marketing szeptany;
LOBBING I PUBLIC AFFAIRS
moduł – 4 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Łapówka a lobbing;
- Kto jest adresatem lobbingu i public affairs?
- Dlaczego warto lobbować?
- W jakich sprawach lobbować?
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
moduł – 5 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Norma ISO 26000 o społecznej odpowiedzialności biznesu;
- Społeczne i środowiskowe aspekty funkcjonowania firmy;
- Społeczna odpowiedzialność w biznesu w sektorze MSP;
PUBLIC RELATIONS KRYZYSOWE
moduł – 6 szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Spójne informacje do mediów;
- Czy zamiatać sprawę pod dywan?
- Przyznać się czy przeprosić?
- Jedno źródło informacji;
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM MEDIALNYM
moduł 7 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym.
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc