
Dlaczego warto wybrać Prywatne: szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Dlaczego warto wybrać właśnie to szkolenie?
Znaczna część, programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem
Kogo zapraszamy na
- szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Badanie potrzeb

Materiały szkoleniowe

Trener praktyk

Program szkolenia

Miejsce szkolenia
Forma prowadzenia szkolenia
zarządzanie kryzysem w social media

„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia
zarządzanie kryzysem w social media
WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW
moduł 1 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?
moduł 2 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?
moduł 3 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?
moduł 4 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?
moduł 5 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
PLAN ANTYKRYZYSOWY
moduł 6 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
- Social media Policy;
- Wzory odpowiedzi;
- Powetowanie – przykłady;
SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?
moduł 7 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?
moduł 8 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?
moduł 9 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
CASE STUDY
moduł 10 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM
moduł 11 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ
moduł 12 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
Dyskusja i indywidualne konsultacje
moduł 13 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
- Dyskusja i konsultacje;
Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:
- przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
- materiały szkoleniowe
- udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
- lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
- dyplom ukończenia Prywatne: szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media
* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,
Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc