Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Szkolenia z obszaru zarządzania poświęcone są doskonaleniu umiejętności kierowania ludźmi. Na tym szkoleniu dowiesz się jak radzić sobie z kryzysem, jak zarządzać ludźmi podczas kryzysu i udoskonalisz umiejętność komunikowania się w sytuacjach trudnych.Cele tego szkolenia
- Zwiększysz umiejętności zespołowego radzenia sobie z kryzysem;
- Udoskonalisz umiejętności podejmowania decyzji i komunikowania się w trudnych sytuacjach;
- Poznasz metody radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
- Poznasz metody radzenia sobie ze stresem.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Team liderów;
- Menedżerów;
- Kierowników;
- Dyrektorów;
- Prezesów;
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
ISTOTA KRYZYSU
moduł 1 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Typowe sytuacje kryzysowe w firmie;
- Podejście do kryzysu;
ZARZĄDZANIE LUDŹMI W KRYZYSIE
moduł 2 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Możliwe reakcje pracowników w kryzysie;
- Reagowanie w przypadku konfliktu;
PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI W STRESIE
moduł 3 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Obszary odpowiedzialności;
- Wyznaczanie priorytetów;
- Weryfikacja planu działania;
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI W SYTUACJI KRYZYSU
moduł 4 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Pułapki wydawania poleceń;
- Feedback pozytywny i negatywny;
- Wyrażanie niezadowolenia;
- Przepływ informacji;
- Doskonalenie umiejętności oceny sytuacji;
- Kształtowanie klarownego sposobu wypowiadania się;
- Rola pytań i aktywnego słuchania dla efektywności komunikacji;
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
moduł 5 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Oczekiwania ludzi o różnych tożsamościach;
- Typowe gry i manipulacje pomiędzy przełożonym a pracownikiem;
- Modelowanie pozytywne;
- Metody twórczego wpływu;
RADZENIE SOBIE Z PRESJĄ, ATAKIEM I MANIPULACJĄ
moduł 6 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Zasady radzenia sobie z presją, atakiem i manipulacją;
RADZENIE SOBIE ZE STRESEM NA POZIOMIE LOGICZNYM, EMOCJONALNYM I FIZYCZNYM
moduł 7 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Zasady radzenia sobie ze stresem na poziomie logicznym, emocjonalnym i fizycznym;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
moduł 8 – szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania zespołem w sytuacji kryzysowej.