Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Większość programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zarządzania kryzysami w social media. Uczą się oni jak przygotować materiały przed, w jaki sposób monitorować media społecznościowe i co może zwiększać szanse na kryzys. Poznają narzędzia, nauczą się komunikacji z klientami i dowiedzą, jakich błędów nie popełniać.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie z Zarządzania kryzysem w social media przyniosło oczekiwany efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie z Zarządzania kryzysem w social media poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem z Zarządzania kryzysem w social media.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?

moduł 2 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?

moduł 3 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?

moduł 4 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

moduł 5 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

PLAN ANTYKRYZYSOWY

moduł 6 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Social media Policy;
  • Wzory odpowiedzi;
  • Powetowanie – przykłady;

SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

moduł 7 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?

moduł 8 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?

moduł 9 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CASE STUDY

moduł 10 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM

moduł 11 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 12 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

moduł 13- szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania kryzysem w social media. 

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?