Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie emocjami | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się rozpoznawać swoje emocje i wyrażać je na bieżąco tak, by budowały relacje, nawet jeśli Twoje uczucia są trudne i silne.Cele tego szkolenia
- Udoskonalisz umiejętności w zakresie zwiększenia samoświadomości, kontroli swoich emocji oraz empatii w kontaktach biznesowych;
- Poznasz narzędzia służące rozwijaniu inteligencji emocjonalnej;
- Wykształcisz umiejętności rozpoznawania i kierowania emocjami innych osób tak, by służyły osiąganiu celów firmy;
- Wykształcisz umiejętności współdziałania z innymi w trudnym i stresującym środowisku pracy.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Osób, które chciałyby lepiej i pełniej wykorzystywać swoją inteligencję emocjonalną w środowisku pracy;
- Osób, które napotykają trudności w kontrolowaniu swoich emocji w sytuacjach stresowych, konfliktowych;
- Osób pracujących w zespołach, mających kontakt z klientem, koordynujących pracę innych ludzi;
- Osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności zarządzania emocjami.
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie emocjami
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia zarządzanie emocjami
ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W BIZNESIE
moduł 1 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Odczytywanie potrzeb swoich i innych oraz panowanie nad emocjami jako baza:
- Efektywności w zarządzaniu;
- Udanych relacje interpersonalnych i owocnej współpracy;
- Radzenia sobie ze stresem;
METODY SŁUŻĄCE ROZWIJANIU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
moduł 2 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Przekonania: funkcje przekonań;
- Budowanie spójności wewnętrznej;
- Rozwijanie zaufania do swoich odczuć;
- Praca z systemem wartości:
- Świadomość własnych wartości;
- Samomotywowanie na poziomie wartości;
- Wewnętrzny konflikt wartości – rozwiązywanie;
- Przebudowa systemu wartości;
- Odkrywanie wartości rozmówcy;
- Sposoby i rola komunikacji w codziennej współpracy w zespole;
- Nauka empatii drogą do współpracy;
PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY DZIAŁANIA I PRAWA TWÓRCZEGO WPŁYWU
moduł 3 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Prawo własnego wyboru;
- Prawo publicznej deklaracji;
- Prawo zmiany obrazu siebie;
- Prawo wzajemności zachowań;
- Prawo wzajemności emocjonalnej;
TYPY OSOBOWOŚCI A Inteligencja emocjonalna, POTRZEBY EMOCJONALNE I LOGICZNE KAŻDEGO TYPU OSOBOWOŚCI (TYPOLOGIA MBTI)
moduł 4 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Ekstrawersja – Introwersja;
- Myślenie – Odczuwanie;
- Poznanie – Intuicja;
- Osądzanie – Obserwacja;
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI I DOŚWIADCZENIAMI PODCZAS ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW I W CODZIENNEJ PRACY ZAWODOWEJ
moduł 5 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Sposoby na dyskusję z wyłączeniem negatywnych emocji;
- Rozpoznanie mechanizmów tworzących negatywne emocje;
- Rozpoznanie czynników zniekształcających postrzeganie rzeczywistości;
- Dobór indywidualnych czynników do strategii dystansowania się od negatywnych doświadczeń;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie emocjami
moduł 6 – szkolenie zarządzanie emocjami
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania emocjami.