Dlaczego warto wybrać szkolenie Telemarketing | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Jak trafnie wybrać potencjalnych klientów? Jak zbierać informacje i jakie informacje zbierać, by maksymalizować efektywność sprzedaży telefonicznej? Jak zmotywować się do pracy telemarketingowej? Jak tworzyć pozytywną atmosferę i budować relacje w rozmowie telefonicznej? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund rozmowy? Jak umówić spotkanie, żeby klient rzeczywiście chciał się spotkać? Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą metody telefonicznej prezentacji oferty, badania i diagnozowania lub kreowania potrzeb, operowania argumentami w kontakcie z klientem, radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami; a także poznają i doświadczą specyfiki rozmowy telefonicznej – najczęściej popełniane błędy i sposoby ich eliminowania.Cele tego szkolenia
- Zwiększysz skuteczność sprzedaży przez telefon;
- Udoskonalisz umiejętności prowadzenia rozmów telemarketingowych z różnymi klientami (na różnych stanowiskach, z różnym doświadczeniem i nastawieniem,o różnych osobowościach);
- Udoskonalisz umiejętności zainteresowania ofertą, przekonywania, zachęcania do skorzystania z oferty;
- Poznasz metod radzenia sobie z asystentkami, sekretarkami, odmowami, „zbywaniem” i innymi trudnymi sytuacjami w telemarketingu.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Telemarketerów;
- Pracowników obsługi klienta;
- Pracowników call center;
- Pracowników infolinii.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia Telemarketing
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia Telemarketing
PRZYGOTOWANIE MENTALNE W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
moduł 1 – szkolenie Telemarketing
- Modelowanie właściwej postawy telemarketera;
- Rola właściwego nastawienia w osiąganiu sukcesu w rozmowach telefonicznych;
- Modelowanie właściwego nastawienia i skutecznej postawy;
- Budowanie własnej siły w kontakcie telefonicznym;
- Cel w telemarketingu – umówić spotkanie;
- Przełamywanie ograniczających barier – czego można się obawiać i jak te obawy przezwyciężać;
METODOLOGIA SKUTECZNEJ PRACY Z TELEFONEM
moduł 2 – szkolenie Telemarketing
- Etapy rozmowy telefonicznej;
- Skuteczne „sposoby na asystentkę”;
- Rola asystentki / sekretarki;
- Pierwszy kontakt i nawiązywanie relacji z asystentką;
- Przekonywanie korzyściami – jak zjednać asystentkę;
- Specyfika rozmów z decydentami;
- Specyfika pracy osób na wyższych stanowiskach;
- Profil decydenta i jego styl działania;
- Obawy telemarketera przed kontaktem z dyrektorami i prezesami;
STRATEGIE DZIAŁANIA OPARTE NA POTRZEBACH KLIENTA
moduł 3 – szkolenie Telemarketing
- Identyfikacja typu osobowości klienta na bazie: tonu i siły głosu, tempa i dynamiki wypowiedzi, używanych słów i zwrotów, stosowanej argumentacji;
- Poznanie swojego potencjału jako negocjatora;
GŁOS SKARBEM TELEMARKETERA
moduł 4- szkolenie Telemarketing
- Głos jako narzędzie pracy;
- Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru;
- Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów;
- Praca z głosem;
- Profesjonalne ćwiczenia dykcji i impostacji głosu;
KOMUNIKACJA WERBALNA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
moduł 5 – szkolenie Telemarketing
- Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej poprzez zadawanie pytań;
- Aktywne słuchanie klienta i zbieranie informacji;
- Zarządzanie słowem, czyli budowanie wizji w głowie klienta: język korzyści, a język problemów, eliminowanie słów osłabiających wypowiedź, zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klienta;
- Argumentacja w rozmowie z klientem;
DODATKOWE WSKAZÓWKI OD PRAKTYKA
moduł 6 – szkolenie Telemarketing
- „Wyróżnij się albo giń”:
- Telemarketing jako wyzwanie i okazja do sprawdzenia się;
- Naturalność i swoboda zamiast sztuczności i schematyczności w telemarketingu;
- Rutyna w telemarketingu – skąd się bierze, jakie ma konsekwencje i jak ją przezwyciężać;
- Wykorzystanie kreatywności w telemarketingu;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia telemarketing
moduł 7 – szkolenie telemarketing
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z telemarketingu.