Dlaczego warto wybrać szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Proponowane szkolenie daje odpowiedź – jak zacząć? Gdzie szukać klientów i jak ich segmentować? Jak zebrać istotne informacje o kliencie? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? Jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem (telefonicznie, bezpośrednio)? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund rozmowy? Jak badać i jak kreować potrzeby podczas rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej? Jak przygotować niepowtarzalną i indywidualną ofertę handlową oraz jak zainteresować nią klienta? Jeśli chcą Państwo poznać odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy do skorzystania z tego właśnie szkolenia.Cele tego szkolenia
- Zwiększysz skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów;
- Udoskonalisz umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej z klientami o różnych osobowościach;
- Poznasz skuteczne metody na budowanie zainteresowania klienta, prezentowanie oferty, przekonywanie i rozwiewanie wątpliwości;
- Poznasz wybrane techniki negocjacyjne;
- Udoskonalisz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Handlowców, dyrektorów handlowych, sprzedawców;
- Doradców klienta, konsultantów i specjalistów, którzy sprzedają usługi.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta
ISTOTA SPRZEDAŻY
moduł 1 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Czym jest sprzedaż?(czyli poznanie zasad jakie obowiązują w sprzedaży);
- Sprzedaż właściwa i niewłaściwa (czyli najczęstsze błędy popełniane w sprzedaży);
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W SPRZEDAŻY
moduł 2 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Czym jest komunikowanie się? (czyli poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się);
- Bariery w komunikowaniu się (czyli co utrudnia naszą komunikację z innymi);
KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
moduł 3 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Mowa ciała (czyli jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów);
- Głos (czyli jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta);
- Słowa, słowa, słowa (czyli stosowanie języka sprzedaży);
BADANIE POTRZEB KLIENTA
moduł 4 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Aktywne słuchanie (czyli jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem);
- Sposoby badania potrzeb (czyli sztuka stawiania właściwych pytań);
PREZENTOWANIE USŁUGI/PRODUKTU
moduł 5 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Opinie i fakty (czyli jak skutecznie prezentować produkt/usługę);
- Argumentowanie (czyli jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały);
TRUDNE SYTUACJE
moduł 6 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Bank obiekcji (czyli jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta);
- Praca nad emocjami (czyli jak panować nad swoimi emocjami w kontakcie z Klientem);
- Asertywność (czyli jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach);
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
moduł 7 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Rodzaje zamknięć (czyli jak skutecznie finalizować transakcje);
- Relacje posprzedażowe (czyli jak dbać o Klienta);
- Referencje (czyli jak pozyskiwać nowych Klientów);
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA TECHNIKI SPRZEDAŻY I PSYCHOLOGIA KLIENTA
moduł 8 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z technik sprzedaży i psychologii Klienta.