Dlaczego warto wybrać szkolenie Zarządzanie zmianą?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Udział w szkoleniu umożliwi uzyskanie szerokiego zakresu wiedzy związanej z najnowszymi metodami, technikami i narzędziami wykorzystywanymi do pomiaru efektywności i skuteczności szkoleń.
Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną umiejętności stosowania kluczowych metod, technik i narzędzi niezbędnych do pomiaru efektywności szkoleń.

Cele tego szkolenia

  • Uzyskanie szerokiego zakresu wiedzy związanej z najnowszymi metodami, technikami i narzędziami wykorzystywanymi do pomiaru efektywności i skuteczności szkoleń.
  • Rozwój umiejętności stosowania kluczowych metod, technik i narzędzi niezbędnych do pomiaru efektywności szkoleń.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby odpowiedzialne za realizację pomiaru efektywności do dla projektów szkoleniowych;
  • Osoby odpowiedzialne za realizację polityki szkoleniowej - HR Manager, Dyrektor Personalny, Kierownik ds. Szkoleń, Specjalista ds. Szkoleń, Training Manager, HR Business Partner.

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia Prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń

 

EWOLUCJA POLITYKI SZKOLEŃ I ROZWOJU

moduł 1 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Sukcesywna zmiana funkcji i celów polityki szkoleniowej na przestrzeni ostatnich 50 lat.
  • Trend Business HR oraz najważniejsze wnioski wynikające z niego dla nowoczesnej polityki szkoleniowej.
  • Pojęcie „rozproszonego HR” oraz wynikająca z niego zmiana ról: od specjalisty ds. ZZL do HR Business Partner, Change Agent etc.
  •  Znacząca zmiana: „Przed” zamiast „Po”. Prognozowanie i monitorowanie skuteczności i efektywności szkoleń zamiast badania efektywności szkoleń. Najważniejsze konsekwencje.
  • Bariery w realizacji skutecznych biznesowo szkoleń oraz w badaniu efektywności i rentowności w polskich organizacjach.

WSTĘP DO SYSTEMU SZKOLEŃ I ROZWOJU ZINTEGROWANEGO Z BIZNESEM ORAZ PROGNOCOWANIA I MONITOROWANIA SKUTECZNOŚCI EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ

moduł 2 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Koncepcja Systemu BIND (Business Integrated Development).
  • Najważniejsze korzyści wynikające z zastosowania go – dla organizacji i dla departamentu HR.
  • Omówienie najważniejszych funkcji i zasad działania systemu (kompletność, poprzez podejście procesowe; spójność, poprzez integrację z istniejącymi w organizacji systemami; praktyczność, poprzez profilowanie zasad i narzędzi do interesariuszy systemu.
  • Rola prognozowania efektywności i rentowności działań szkoleniowych i rozwojowych dla budowania biznesowego wizerunku działu HR. Szczególna rola takiego podejścia w sytuacji kryzysu i ograniczonych zasobów.
  • Metodyka Szkolenia Skoncentrowanego na Wdrożeniu, jako kluczowy element doskonalenia efektywności i rentowności szkoleń.

NAJWAŻNIEJSZE METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA NIEZBĘDNE DO BADANIA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ

moduł 3 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Narzędzia i baza kompetencyjna HR Business Partner w wymiarze badanie efektywności i rentowności szkoleń:
    • Mapa organizacyjnych KPI;
    • Model HPI;
    • Model D. KirkPatricka i model J. Philipsa oraz przegląd powiązanych z nimi narzędzi pomiarowych;
    • Kwintet szkoleniowy L.Rea;
    • Analiza U (analiza potrzeb rozwojowych ciągiem przyczynowo-skutkowym);
    • Zasada SMART;
  • Najczęstsze błędy powszechnie wykorzystywanych narzędzi polityki szkoleń i rozwoju. Jak projektować narzędzia wspierające efektywność i rentowność szkoleń poprzez? Cel, ergonomia i umiar. Syndrom „systemu doskonałego” oraz najczęstsze elementy nadmiarowe w narzędziach polityki szkoleń i rozwoju.
  •  Analiza studium przypadku pomiaru rentowności szkolenia Healthcare Corp.

ALGORYTM POMIARU EFEKTYWNOŚCI

moduł 4 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Analiza wstępna;
  • Identyfikacja powodów badania efektywności;
  • Analiza interesariuszy projektu;
  • Biznesowa analiza projektu szkoleniowego (identyfikacja i określenie możliwości wartościowania wskaźników biznesowych);
  • Weryfikacja/Identyfikacja potrzeb szkoleniowych/projektowych;
  • Wybór metod izolowania;
  • Określenie poziomu pomiaru efektywności dla projektu;
  • Projektowanie badania efektywności;
  • Weryfikacja/określenie celów projektu szkoleniowego i wybór narzędzi pom;
  • Tworzenie harmonogramu pomiaru efektywności;
  • Przygotowanie narzędzi badawczych;
  • Realizacja badania efektywności – zbieranie danych;
  • Analiza końcowa;
  • Wyliczenia wartości wskaźników biznesowych w badanym okresie;
  • Izolowanie udziału szkolenia;
  • Wyliczenie kosztów projektu;
  • Wyliczenia wskaźnika ROI;
  • Określenie dodatkowych korzyści biznesowych;
  • Stworzenie raportu końcowego;
  • Prezentacja wyników;

PROGNOZOWANIE I BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ PRZY UŻYCIU POZNANYCH METOD, TECHNIK I NARZĘDZI

moduł 5 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Ćwiczenia (grupowe i indywidualne) wybranych przez uczestników metod, technik i narzędzi;
  • Prognozowanie, planowanie monitorowania i badania efektywności szkolenia dla dwóch rzeczywistych szkoleń (wybranych spomiędzy zgłoszonych przez uczestników lub przygotowanych trenera);
  • Prognozowanie rentowności (wybranych spomiędzy zgłoszonych przez uczestników lub przygotowanych trenera).) projektów szkoleniowych;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 6 – szkolenie prognozowanie, monitorowanie i badanie efektywności szkoleń
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z prognozowania, monitorowania i badania efektywności szkoleń. 

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?