Dlaczego warto wybrać szkolenie Negocjacje handlowe | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Jak przygotować się do negocjacji handlowych? Jak budować przewagę negocjacyjną? Kiedy i jak stosować argumenty? Jak radzić sobie z manipulacjami partnera negocjacji? Jak zakończyć negocjacje handlowe, by odnieść sukces? Jak stworzyć równowagę pomiędzy konkurencją, a współpracą w negocjacjach? Podczas szkolenia handlowcy zapoznają się z technikami i grami negocjacyjnymi, nauczą się rozpoznawać strategie działania partnera negocjacji i nauczą się odpowiednio stosować poznane techniki negocjacyjne.Cele tego szkolenia
- szkolenie pomoże zrozumieć, w jaki sposób rozpoznawać strategie działania partnera negocjacji i jak odpowiednio stosować techniki negocjacyjne.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Sprzedawców;
- Doradców klienta;
- Handlowców;
- Kierowników działów sprzedaży;
- Koordynatorów projektów;
- Właścicieli firm;
- Menedżerów i specjalistów zajmujących się negocjowaniem;
- Osób pragnących poszerzyć swoja wiedzę w tym temacie.
Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli
Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia negocjacje handlowe
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia szkolenia negocjacje handlowe
POSTAWA I NASTAWIENIE W NEGOCJACJACH
moduł 1 – szkolenie negocjacje handlowe
- Kształtowanie odpowiedniego sposobu myślenia o procesie negocjacji;
- Rola i modelowanie właściwego nastawienia w osiąganiu sukcesu w negocjacjach;
- Stereotyp Polaka – tajemnica braku skuteczności w kontakcie i negocjacjach z klientem;
- Cele w negocjacjach;
- Budowanie własnej siły w negocjacjach;
- Przełamywanie ograniczających barier – czego można się obawiać i jak te obawy przezwyciężać;
- Kształtowanie Indywidualnego Mistrzostwa poprzez doskonalenie strategii rozmów z klientami;
MOWA CIAŁA W NEGOCJACJACH
moduł 2 – szkolenie negocjacje handlowe
- Głos jako narzędzie wpływu na klienta;
- Postawa jako element świadczący o poczuciu własnej wartości;
- Mimika i kontakt wzrokowy z partnerem negocjacji;
- Niewerbalne oznaki siły negocjatora;
- Pułapki określania mowy ciała (automatyczne podejście określania dostrzeganych sygnałów niewerbalnych: etykietowanie, założenia, generalizacja);
KOMUNIKACJA WERBALNA W NEGOCJACJACH
moduł 3 – szkolenie negocjacje handlowe
- Pytania w negocjacjach;
- Sztuka aktywnego słuchania podczas negocjacji;
- Werbalne techniki wpływu;
- Budowanie pozytywnego nastawienia partnera negocjacji dzięki językowi pozytywów;
- Komunikaty budujące siłę negocjacyjną;
STRATEGIE NEGOCJACJI W OPARCIU O TYPY OSOBOWOŚCI
moduł 4 – szkolenie negocjacje handlowe
- Style negocjacji w zależności od typu osobowości;
- Analiza stylów negocjowania – mocne i słabe punkty danego stylu negocjacji;
- Potrzeby, wartości i argumenty przekonujące dany typ osobowości;
PROCES NEGOCJACJI
moduł 5 – szkolenie negocjacje handlowe
- Strategie negocjacyjne;
- Ustalanie najlepszego alternatywnego rozwiązania BATNA;
- Planowanie strategii negocjacyjnej;
- Techniki negocjacyjne;
- Techniki stosowane na początku negocjacji, w środku oraz na zakończenie;
- Triki stosowane przez partnera negocjacji;
- Ustępstwa w negocjacjach;
SZTUKA PRZEKONYWANIA I ZBIJANIA ZASTRZEŻEŃ W TRAKCIE NEGOCJACJI
moduł 6 – szkolenie negocjacje handlowe
- Argumentacja w trakcie negocjacji;
- Przekonywanie partnera w negocjacjach;
- Opinie i fakty w negocjacjach;
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
moduł 7 – szkolenie negocjacje handlowe
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z negocjacji handlowych.