Dlaczego warto wybrać szkolenie Jak prowadzić komunikację w social media? | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?

Wszystkim się wydaje, że prowadzenie działań w social media to bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie się z różnymi strategiami komunikacji w social media oraz przybliżenie zagadnień z obszaru content marketingu.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • szkolenie skierowane do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie z Jak prowadzić komunikację w social media przyniosło oczekiwany efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie z Jak prowadzić komunikację w social media
poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem z Jak prowadzić komunikację w social media.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?

 

CONTENT MARKETING

moduł 1 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

GRUPA DOCELOWA I DOBIERANIE TREŚCI

moduł 2 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

KIEDY POSTOWAĆ? CO POSTOWAĆ?

moduł 3 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

ANALITYKA SOCIAL MEDIA

moduł 4 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

MODEL EEIA

moduł 5 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

WARSZTAT

moduł 7 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 8 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media. 

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?