Dlaczego warto wybrać szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym | Firmy Szkoleniowe / Warszawa / Centrum Szkoleniowe?
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!Cele tego szkolenia
- Nauczysz się budowania strategi PR swojej marki;
- Poznasz zasady owocnej współpracy z mediami;
- Zobaczysz, jaki wpływ na rozwój wizerunku medialnego ma dobór odpowiednich pracowników do działu PR;
- Dowiesz się jak zorganizować swoje działania w internecie;
- Dowiesz się co to jest events PR;
- Poznasz metody skutecznego lobbowania.
Do kogo kierujemy program szkolenia?
Zapraszamy na szkolenie- Osoby zatrudnione w działach PR;
- Osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania wizerunku w mediach;
- Osoby mające na co dzień do czynienia z mediami;
- Osoby, które chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w mediach.
Na czym polega skuteczność szkolenia z rekrutacji i selekcji?
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH
PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
TRENER PRAKTYK
HOT-LINE
RAPORT SZKOLENIOWY
Forma prowadzenia szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
Program szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
STRATEGIA PR MARKI
moduł 1 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Nazwa, slogan reklamowy, spójne logo;
- Określenie targetu, czyli kto będzie naszym klientem;
- Słabe i mocne strony konkurencji – czym będzie się wyróżniać nasza marka;
- Cele długofalowe marki, czyli co chcemy mieć na finiszu;
- Cele krótkoterminowe, czyli co chcemy zdobywać na etapach;
- Analiza SMART – określamy nasze cele;
PREZENTACJA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ JAKO ELEMENT BUDOWY WIZERUNKU ORGANIZACJI
moduł 2 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Mamy najlepszych specjalistów – ZAWSZE, czyli maksymalny nacisk na profesjonalizm;
- Mamy najlepszych ludzi – ZAWSZE, czyli „ludzka twarz” kadry;
- Zadowolona kadra – ZAWSZE – tylko taką prezentujemy;
KOMUNIKACJA I PR W INTERNECIE
moduł 3 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Nie ma cię w Internecie – nie istniejesz!
- Co powinna zawierać witryna internetowa marki;
- Fan page w mediach społecznościowych;
- Fora internetowe i marketing szeptany;
LOBBING I PUBLIC AFFAIRS
moduł 4 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Łapówka a lobbing;
- Kto jest adresatem lobbingu i public affairs?
- Dlaczego warto lobbować?
- W jakich sprawach lobbować?
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
moduł 5 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Norma ISO 26000 o społecznej odpowiedzialności biznesu;
- Społeczne i środowiskowe aspekty funkcjonowania firmy;
- Społeczna odpowiedzialność w biznesu w sektorze MSP;
PUBLIC RELATIONS KRYZYSOWE
moduł 6 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Spójne informacje do mediów;
- Czy zamiatać sprawę pod dywan?
- Przyznać się czy przeprosić?
- Jedno źródło informacji;
Dyskusja i indywidualne konsultacje
moduł 7 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
- Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
- Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
- Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
- Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
- Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym.