Po przeprowadzonym szkoleniu opracowujemy
Dla Klienta i przełożonego uczestników:
- Raport końcowy;
- Podręcznik wiedzy;
- Płytę CD z nagraniami uczestników szkolenia i zdjęciami ze szkolenia;
Dla uczestnika szkolenia:
- Płytę CD z nagraniami i zdjęciami ze szkolenia;
- Raport indywidualny (w formie mailowej lub na płycie CD z nagraniem własnych symulacji);
- Dodatek do materiałów szkoleniowych w postaci suplementu sufler;
- Narzędzia wspomagające efektywność szkolenia;
Dzięki raportowi końcowemu Klient uzyskuje wszystkie informacje niezbędne do oceny skuteczności szkolenia, a także wskazówki i metody dalszej pracy nad doskonaleniem potencjału pracowników. Możemy opracować 2 rodzaje raportów: dla decydenta, czyli osoby kierującej uczestnikami szkolenia oraz raporty indywidualne dla każdego uczestnika. Materiał tworzący raport w postaci tekstów, zdjęć i filmów może być przekazany na płycie CD lub mailowo.
Raport dla Klienta może zawierać w zależności od poziomu realizacji szkolenia:
- Wyniki procesu badania potrzeb wraz z celami szkolenia zdefiniowanymi na podstawie badania potrzeb,
- Cele szkolenia zdefiniowane na początku szkolenia przez uczestników,
- Zrealizowany program szkolenia,
- Komentarz trenera i konsultanta na temat: pracy grupy podczas szkolenia, potencjału grupy, zauważonych problemów i trudności, oczekiwań i potrzeb zgłoszonych przez samych uczestników szkolenia,
- Charakterystykę uczestników szkolenia – osoby wyróżniające się podczas szkolenia lub wszyscy uczestnicy opisani po kątem: mocnych stron i wskazówek dotyczących pracy nad doskonaleniem potencjału i kompetencji,
- Informacje o zadaniach, jakie dostali uczestnicy (w przypadku cykli szkoleniowych),
- Wyniki procesu ewaluacji efektywności szkolenia (ocena ankietowa, wnioski z dodatkowych metod oceny efektywności),
- Propozycje dalszych kierunków rozwoju uczestników,
- Podsumowanie i wnioski.
Podręcznik wiedzy dla przełożonego to pakiet informacji na temat zakresu wiedzy, jaką po szkoleniu powinien posiadać jego uczestnik i jakiej można od pracownika po szkoleniu wymagać. Podręcznik wiedzy jest szczególnie przydatnym narzędziem dla managerów, którzy na co dzień wspierają swoich pracowników w rozwijaniu się, przeprowadzają oceny okresowe oraz coachingi.
Podręcznik wiedzy dla przełożonego zawiera:
- Opis zagadnień merytorycznych poznanych podczas szkolenia,
- Listę i krótką charakterystykę technik, które poznali uczestnicy,
- Zrealizowany program szkolenia,
- Listę trudnych sytuacji, zastrzeżeń i pytań, na które znają już konkretną odpowiedź lub mechanizm działania wraz z opisem rozwiązań,
- Przykładowe ćwiczenia, pytania sprawdzające wiedzę pracowników.
Materiały szkoleniowe przygotowywane przed szkoleniem zawierają zagadnienia merytoryczne ze szkolenia wraz z ćwiczeniami do samodzielnego wykonania. Suplement przygotowywany po szkoleniu zawiera dodatkowo wszelkie materiały wypracowane przez uczestników podczas szkolenia oraz konstruktywne rozwiązania do zgłoszonych i przećwiczonych w trakcie szkolenia trudności i problematycznych sytuacji.
Materiały szkoleniowe mogą zawierać:
- Podstawowe zagadnienia merytoryczne (opracowane na podstawie slajdów),
- Konkretne rozwiązania sytuacji problemowych ćwiczonych w trakcie szkolenia,
- Odpowiedzi na pytania uczestników pojawiające się w trakcie szkolenia,
- Baza trudnych pytań, sytuacji i zastrzeżeń wraz z odpowiedziami, argumentami, możliwymi reakcjami,
- Analizy case studies rozważanych w trakcie szkolenia, rozwiązania ćwiczeń,
- Ćwiczenia do samodzielnej pracy.
Raport indywidualny dla uczestnika poligonu zawiera ocenę potencjału pracownika wraz z konkretnymi wskazówkami rozwojowymi, czyli pakiet informacji ułatwiających samodzielną pracę nad rozwijaniem i doskonaleniem swoich kompetencji.
Raport indywidualny może zawierać informacje na temat:
- Mocnych stron, na których powinien się oprzeć się pracownik,
- Obszarów wymagających pracy wraz z konkretnymi metodami doskonalenia swoich umiejętności,
- Kierunków dalszej pracy nad własnym potencjałem – rozwijanie potencjału,Wyników i interpretacji testów psychologicznych, wyników testów wiedzy,
- Postępów, jakie uczynił w trakcie szkolenia oraz podczas całego cyklu szkoleniowego.
Sufler to rodzaj ściągi w postaci książeczki lub kartki mieszczącej się w kieszeni, którą można wziąć ze sobą na spotkanie czy mieć przed oczami w trakcie rozmowy telefonicznej, zawierającej najważniejsze, kluczowe wskazówki dla sprawnego działania.
Sufler w zależności od tematyki szkolenia może zawierać:
- Słowa, odpowiedzi, reakcje na najczęściej pojawiające się zastrzeżenia czy obiekcje,
- Listę technik do wykorzystania podczas negocjacji, sprzedaży, załatwiania reklamacji, itp.
- Słowa klucze, motywatory, słowa zabronione dla poszczególnych typów klientów czy pracowników, pomocne pytania,
- „Rozbrajacze” emocjonalne, pozwalające na zachowanie dystansu w trudnych, konfliktowych sytuacjach, i wiele innych…
Narzędzia wspomagające efektywność szkolenia to szereg narzędzi motywujących uczestników do przyswojenia i wykorzystywania poznanej na szkoleniu wiedzy, weryfikującej stopień przyswojenia nowych informacji i umiejętność zastosowania ich w praktyce, dających dodatkowe informacje zwrotne oraz przedstawiające nowe metody działania.
Dysponujemy szeregiem narzędzi wspomagających proces szkoleniowy – zwiększających efektywność szkolenia.
- Karty zadań, karty celów
- Praktyczne sprawdziany umiejętności i wiedzy
- Obserwacje i rozmowy z uczestnikami szkolenia
- Dodatkowe narzędzia wspomagające proces szkoleniowy
Jesteś zainteresowany współpracą z naszą firmą szkoleniową?
Masz pytania?
Wyślij maila na adres:
[email protected]
lub zadzwoń pod numer: 22 228 21 54
Masz pytania w sprawie szkoleń, zapytanie szkoleniowe, czy też organizujesz przetarg?
Skontaktuj się z nami – chętnie poznamy Twoje oczekiwania i zaproponujemy korzystne rozwiązanie
Wybierz najlepszą formę kontaktu:
PRZEŚLIJ ZAPYTANIE SZKOLENIOWE MAILEM
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZAPYTANIA SZKOLENIOWEGO
kliknij ikonę telefonu i wpisz swój numer – oddzwonimy do Ciebie w ciągu 1 min.
Lub po prostu zadzwoń – tel 22 22 82 154 lub 515 232 158
Biznes Edukator - profesjonalna firma szkoleniowa, partner w zakresie organizacji szkoleń handlowych,
szkoleń negocjacyjnych, szkoleń z zarządzania i HR, szkoleń z prezentacji i komunikacji
oraz szkoleń rozwojowych i szkoleń z budowania zespołu.