Dlaczego warto wybrać Szkolenie Jak prowadzić komunikację w social media??

Wszystkim się wydaje, że prowadzenie działań w social media to bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie się z różnymi strategiami komunikacji w social media oraz przybliżenie zagadnień z obszaru content marketingu.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie skierowane do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie z Jak prowadzić komunikację w social media przyniosło oczekiwany efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie z Jak prowadzić komunikację w social media
poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem z Jak prowadzić komunikację w social media.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia jak prowadzić komunikację w social media?

 

CONTENT MARKETING

moduł 1 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

GRUPA DOCELOWA I DOBIERANIE TREŚCI

moduł 2 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

KIEDY POSTOWAĆ? CO POSTOWAĆ?

moduł 3 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

ANALITYKA SOCIAL MEDIA

moduł 4 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

MODEL EEIA

moduł 5 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

WARSZTAT

moduł 7 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 8 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media?
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z Jak prowadzić komunikację w social media. 

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?