Dlaczego warto wybrać Szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym?

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!

Cele tego szkolenia

  • Nauczysz się budowania strategi PR swojej marki;
  • Poznasz zasady owocnej współpracy z mediami;
  • Zobaczysz, jaki wpływ na rozwój wizerunku medialnego ma dobór odpowiednich pracowników do działu PR;
  • Dowiesz się jak zorganizować swoje działania w internecie;
  • Dowiesz się co to jest events PR;
  • Poznasz metody skutecznego lobbowania.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby zatrudnione w działach PR;
  • Osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania wizerunku w mediach;
  • Osoby mające na co dzień do czynienia z mediami;
  • Osoby, które chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w mediach.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym przyniosło oczekiwany efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia z Budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

 

STRATEGIA PR MARKI

moduł 1 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nazwa, slogan reklamowy, spójne logo;
  • Określenie targetu, czyli kto będzie naszym klientem;
  • Słabe i mocne strony konkurencji – czym będzie się wyróżniać nasza marka;
  • Cele długofalowe marki, czyli co chcemy mieć na finiszu;
  • Cele krótkoterminowe, czyli co chcemy zdobywać na etapach;
  • Analiza SMART – określamy nasze cele;

PREZENTACJA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ JAKO ELEMENT BUDOWY WIZERUNKU ORGANIZACJI

moduł 2 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Mamy najlepszych specjalistów – ZAWSZE, czyli maksymalny nacisk na profesjonalizm;
  • Mamy najlepszych ludzi – ZAWSZE, czyli „ludzka twarz” kadry;
  • Zadowolona kadra – ZAWSZE – tylko taką prezentujemy;

KOMUNIKACJA I PR W INTERNECIE

moduł 3 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nie ma cię w Internecie – nie istniejesz!
  • Co powinna zawierać witryna internetowa marki;
  • Fan page w mediach społecznościowych;
  • Fora internetowe i marketing szeptany;

LOBBING I PUBLIC AFFAIRS

moduł 4 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Łapówka a lobbing;
  • Kto jest adresatem lobbingu i public affairs?
  • Dlaczego warto lobbować?
  • W jakich sprawach lobbować?

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

moduł 5 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Norma ISO 26000 o społecznej odpowiedzialności biznesu;
  • Społeczne i środowiskowe aspekty funkcjonowania firmy;
  • Społeczna odpowiedzialność w biznesu w sektorze MSP;

PUBLIC RELATIONS KRYZYSOWE

moduł 6 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Spójne informacje do mediów;
  • Czy zamiatać sprawę pod dywan?
  • Przyznać się czy przeprosić?
  • Jedno źródło informacji;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 7 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z budowania i zarządzania wizerunkiem medialnym

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?