Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie sprzedażą?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie sprzedażą?

Skuteczność sprzedaży uwarunkowana jest umiejętnościami strategicznymi i zarządczymi menadżera zespołu. Powinien on potrafić przeanalizować rynek, w jasny sposób wyznaczyć cele, a następnie wprowadzić ich realizację w życie, wszystko dzięki dobrej motywacji swoich pracowników. Tego właśnie nauczysz się na organizowanym przez nas szkoleniu.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Zarządzanie sprzedażą

Kogo zapraszamy na Szkolenie Zarządzanie sprzedażą

  • Dyrektorów handlowych;
  • Menedżerów / kierowników działów sprzedaży;
  • Właścicieli / prezesów małych firm;
  • Osoby, które zarządzają sprzedażą lub planują rozwój swojej kariery w tym kierunku;

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie sprzedażą przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie sprzedażą. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie sprzedażą, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Zarządzanie sprzedażą poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie sprzedażą.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie sprzedażą

 

forma szkolenia zarządzanie sprzedażąSzkolenie zarządzanie sprzedażą  prowadzone jest  w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia zarządzanie sprzedażą

STRATEGIA ZARZĄDZANIA PRZEZ CELE A DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA

moduł 1 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Planowanie strategiczne a operacyjne;
  • Zamiana strategii w cele;
  • Zamiana celów w zadania;
  • Korekta celów;

JA I MÓJ ZESPÓŁ

moduł 2- szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Rola Szefa działu sprzedaży:
    • Cel i zadania Szefa działu sprzedaży;
    • Pola kompetencji menedżera działu sprzedaży;
    • Cechy lidera;
  • Klucze do dynamiki zespołu handlowego:
    • Należne kompetencje handlowca;
    • Analiza mojego zespołu;
    • Akcje specjalne;
    • Sytuacja a zadania /Hersey/;
    • Zarządzanie sytuacyjne;

MOTYWACJA

moduł 3 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Usunąć demotywatory;
  • Prace Herzberga;
  • Jakie można znaleźć demotywatory w pracy handlowca;
  • „Paliwo” dla mojego zespołu;
  • Czym jest motywacja;
  • Potrzeby wg. Maslowa a E. Fromm;
  • Motywacja indywidualna a systemowa;
  • Czynniki motywujące;
  • Proces motywowania Richardsa-Greenlawa oraz wytyczne dla osób motywujących;
  • Czym motywować;
  • Motywacja jako proces;
  • Spójność działań i systemu motywacji;
  • Motywacja w praktyce;
  • Co dzisiaj motywuje sprzedawców;
  • Źródła demotywacji;

BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

moduł 4 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Kreatywność;
  • Rozgrzewka – Kropki;
  • Gdy dotarłeś do „ściany”;
  • Narzędzie kreatywności;
  • Klient a mój zespół;
  • Kto jest moim Klientem;
  • B2B czy B2C;
  • Komunikacja z potencjalnymi Klientami B2B, B2C;
  • Lejek sprzedażowy;
  • Tworzenie strategii pozyskiwania nowych Klientów czy tworzenie strategii budowania relacji;
  • Oczekiwania Klientów B2B, B2C;
  • Potrzeby Klientów B2B, B2C;

ANALIZA W SŁUŻBIE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

moduł 5 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzać można tylko tym co można mierzyć;
  • Analiza rynku – Analiza konkurencji Analiza sojuszników, Analiza sektorowa, grupy strategiczne;
  • Analiza firmy SWOT TOWS – budowanie/zapewnianie bezpieczeństwa;
  • Matryca handlowa;
  • Matryca Handlowa rynku;
  • Porównania planowania strategicznego a operacyjnego – wnioski zarządcze;
  • Podejście procesowe i analiza aktywności;

PO PIERWSZE SPRZEDAŻ

moduł 6 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Z handlowcem u jego boku;
  • Sprzedawcy i ich kompetencje;
  • Wypracowanie rozwoju kompetencji sprzedażowych;
  • Coaching Handlowy;
  • Wzmacnianie dobrego kontaktu i więzi z pracownikami;
  • Zapewnij wzrosty;
  • Stwórz strategię wzrostu sprzedaży;
  • Narzędzia wsparcia;
  • Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż B2B/B2C;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 7 – szkolenie zarządzanie sprzedażą
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie sprzedażą;
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania sprzedażą.

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Zarządzanie sprzedażą poprowadzi jeden z poniższych trenerów