Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media?

Znaczna część, programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 21.11.2018
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 890 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media

Kogo zapraszamy na Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media

  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie kryzysem w social media. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie kryzysem w social media, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie kryzysem w social media.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia

zarządzanie kryzysem w social media

 

forma szkolenia zarządzanie kryzysem w social mediaSzkolenie z zakresu zarządzania kryzysem w social media prowadzone jest w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia

zarządzanie kryzysem w social media

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?

moduł 2 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?

moduł 3 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?

moduł 4 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

moduł 5 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

PLAN ANTYKRYZYSOWY

moduł 6 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Social media Policy;
  • Wzory odpowiedzi;
  • Powetowanie – przykłady;

SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

moduł 7 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?

moduł 8 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?

moduł 9 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CASE STUDY

moduł 10 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM

moduł 11 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 12 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

Podsumowanie i zakończenie szkolenia Zarządzanie kryzysem w social media

moduł 13 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia.
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania.
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych.
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie.
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania kryzysem w social media.

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media poprowadzi jeden z poniższych trenerów