Dlaczego warto wybrać Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta?

Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Proponowane szkolenie daje odpowiedź – jak zacząć? Gdzie szukać klientów i jak ich segmentować? Jak zebrać istotne informacje o kliencie? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej? Jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem (telefonicznie, bezpośrednio)? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund rozmowy? Jak badać i jak kreować potrzeby podczas rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej? Jak przygotować niepowtarzalną i indywidualną ofertę handlową oraz jak zainteresować nią klienta? Jeśli chcą Państwo poznać odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy do skorzystania z tego właśnie szkolenia.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 25.07.2018
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 990 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta

Kogo zapraszamy na Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta

  • Handlowców, dyrektorów handlowych, sprzedawców;
  • Doradców klienta, konsultantów i specjalistów, którzy sprzedają usługi.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Techniki sprzedaży i psychologia klienta. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Techniki sprzedaży i psychologia klienta, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Techniki sprzedaży i psychologia klienta.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta

forma szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia techniki sprzedaży i psychologia klienta

Istota sprzedaży

moduł 1 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Czym jest sprzedaż? (czyli poznanie zasad jakie obowiązują w sprzedaży)
  • Sprzedaż właściwa i niewłaściwa (czyli najczęstsze błędy popełniane w sprzedaży)

Komunikacja interpersonalna w sprzedaży

moduł 2 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Czym jest komunikowanie się? (czyli poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się)
  • Bariery w komunikowaniu się (czyli co utrudnia naszą komunikację z innymi)

Komunikacja werbalna i niewerbalna

moduł 3 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Mowa ciała (czyli jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów)
  • Głos (czyli jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta)
  • Słowa, słowa, słowa (czyli stosowanie języka sprzedaży)

Badanie potrzeb klienta

moduł 4 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Aktywne słuchanie (czyli jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem)
  • Sposoby badania potrzeb (czyli sztuka stawiania właściwych pytań)
  • Donec vitae pharetra justo.

Prezentowanie usługi/produktu

moduł 5 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Opinie i fakty (czyli jak skutecznie prezentować produkt/usługę)
  • Argumentowanie (czyli jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały)

Trudne sytuacje

moduł 5 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Bank obiekcji (czyli jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta)
  • Praca nad emocjami (czyli jak panować nad swoimi emocjami w kontakcie z Klientem)
  • Asertywność (czyli jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach)

Zamykanie sprzedaży

moduł 6 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Rodzaje zamknięć (czyli jak skutecznie finalizować transakcje)
  • Relacje posprzedażowe (czyli jak dbać o Klienta)
  • Referencje (czyli jak pozyskiwać nowych Klientów)

 

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA TECHNIKI SPRZEDAŻY I PSYCHOLOGIA KLIENTA

moduł 7 – szkolenie techniki sprzedaży i psychologia klienta
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z technik sprzedaży i psychologii Klienta.

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Techniki sprzedaży i psychologia klienta poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Jacek Gruchelski

Beata Martynowicz-Kot

Piotr Kądzielski-Zysk